Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ellenned
#3431756
Toen mijn hond blauwalg had en ook absoluut niet wilde drinken en eten adviseerde de kliniek, ieder kwartier een spuitje water of bouillon in haar mondhoek naar binnen te spuiten, zeker niet ideaal natuurlijk!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3431781
Gister en vannacht de hele tijd om de zoveel tijd waterbak voor zijn neus blijven houden, hij wegdraaien maar omdat we zo aandrongen drinkt ie dan wat .
Vanochtend beetje gegeten, maar verder wil ie niks, wel in de middag een keer uit zichzelf gaan drinken. Koorts fluctueert nog steeds. Hij wilde vanochtend wel wandelen voor een momentje (sorry knul echt niet)
Door smulpaap
#3431785
Kaio schreef: za 28 aug 2021, 19:17 Hoe zou je dat kunnen weten? Bloedonderzoek?
Ja, uitgebreid bloedonderzoek , echo en zonodig ook nog bloedonderzoek pancreas
Vaak is niet (meer ) willen eten /drinken wel een van de symptomen
Hoe is de ontlasting ?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3431787
Nou zojuist gemeten, 37,7 (heeft buiten geslapen)
Wilde wandelen, ok een heel klein stukje dan he!
Heeft eindelijk een beetje gekakt, was donker bruin-rodig (niet bloed) en een beetje gelei achtig. (niet vast maar ook geen mega diaree)
Nu maar hopen dat ie straks eet!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3431810
Hij heeft vanmiddag een bakje Renske ( dacht ineens he misschien doet gestoomd hondenvoer wel de truc) op , daar had ie ook echt even trek in. :D
Vanavond kijken of ie weer een bakje wil eten.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3431814
Ja ik was ook heel blij dat ie echt iets at, ik begon nl echt de moed al te verliezen, serieus :-[
Dus nu duimen dat het goed gaat komen.
We zijn overigens inmiddels volleerde honden temperatuur opmeters :biggrin2:
Lizzy schreef:Fijn dat ie wat binnen heeft :-* !
Wat meurt dat he? :biggrin2:
Hahaha, ik vind brokken nog erger meuren, zeker ook de dag erna.
Dit geven we wel eens op vakantie als extraatje erbij en dan blijft hun kak nog goed, itt andere worsten oid.

En voor nu, zitten er tenminste voedingsstoffen in want dat heeft ie hard nodig.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door