Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door pike
#3431664
Wat een smak geld :-X
Ik duim voor jullie dat de scan duidelijkheid geeft over wat er nu precies aan de hand is. En dat daar dan uiteraard ook een goed behandelplan voor is.
Door smulpaap
#3431694
Ik kreeg de uitslagen vandaag al
En godzijdank , er zijn geen ernstige afwijkingen gevonden
Geen hernia bv ,geen afwijkingen aan wervels . Het gehele gebied is in orde

Maar wat de da ,de osteopaat en ik al dachten : Vastzittende stress
Ze is uiterst gevoelig , de eerste 10 maanden in haar leven zijn niet bepaald fijn verlopen . Toen de herplaatsing , ze kwam weer op de rails en toen de privé perikelen waar ze veel last van heeft gehad
Dus : da En osteopaat gaan overleggen , er is nu duidelijkheid en er word ws veel meer op spierniveau ingezet , eventueel met fysio of accupunctuur . Maar dat hoor ik nog , de osteopaat heeft vakantie en begin sept moeten we weer heen
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3431699
Wat fijn dat je voor het weekend de uitslag al binnen hebt gekregen :)

Ook fijn dat je de bevestiging hebt gekregen dat jullie in de juiste richting aan het denken waren en op basis daarvan nu een vervolg behandelplan kan worden opgesteld.
Door smulpaap
#3431711
Ja ik ben heel blij ! Ze is van kop tot staart bekeken en het ziet er gelukkig goed uit

Dank voor jullie medeleven :)

En ja , er is al het e.e.a ter sprake gekomen
De osteopaat kent een goede holist die o.a ook met druppeltjes werkt

Maar goed , in sept weer naar haar toe en dan bespreken we verder wat we gaan doen
Het is voor haar nu ook duidelijk , ze voelt veel .Maar zeker in dat gebied kan het lastig zijn . Ze durfde de laatste keer ook niet de diepte in te gaan voordat de scan gemaakt was . Ook de Fokker is blij en opgelucht dat er niets ernstigs speelt , die leeft ook erg mee .
Door smulpaap
#3431774
Osteopaat belde net , heel lief . Net terug van vakantie , ze had de uitslagen bestudeerd . En adviseert orthopedisch onderzoek . Dus daar gaan we aankomende week maar weer mee aan de slag
Eens kijken of er plaats is , ::)
Door Lizzy
#3432216
smulpaap schreef: do 09 sep 2021, 16:54 Orthopedisch onderzoek heeft plaats gevonden
Morgen wordt er toch nog een MRI scan gemaakt . Het kon helaas niet gelijk wegens enorme drukte
OK. Jeetje. Nou heel veel succes morgen. We gaan duimen morgen :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door