Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door smulpaap
#3430762
Er is toch te weinig progressie bij de osteopaat . Er is nog steeds terugval
Vanochtend bij de da geweest voor een gesprek , ik wilde met hem ook eens van gedachten wisselen . Er is nu in overleg met de osteopaat en de da besloten om een CT scan te maken . En hopen dat dat wat meer duidelijkheid oplevert .
Een tumor die ergens op drukt is al voorbij gekomen . Maar dan zou er alleen mar verslechtering moeten zijn , en dat is ook niet het geval . Maar ja , je weet maar nooit .

Osteopaat dierenarts en ikzelf hebben hetzelfde vermoeden
We weten niet wat er in het verleden is gebeurt . Maar daar is men helaas bijna nooit eerlijk in .
Er kan sprake zijn van een oud trauma
Een te hardhandige aanpak
Haar halsgebied blijft een probleem
Sinds de osteopathie is er gelukkig geen uitval re -voor meer geweest

Maar iets zegt me , dit is niet wat het moet zijn . Ze kan bv een enorm vermoeide blik in haar oogjes hebben
Ze kan (weer ) reactief zijn
Maar dat is niets voor tutje
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3430763
Wat enorm balen dat de osteopaat toch niet de gewenste blijvende vooruitgang weet te boeken :-\
Hopelijk weten jullie door middel van de scan toch een goed oplosbare oorzaak te vinden.
Door smulpaap
#3430779
Contact gehad met verzekering , boven een bepaald bedrag moet men toestemming geven . En CT scan is best prijzig
Wachttijd is 10 dagen
Maar men deed niet moeilijk

En idd , zaken uitsluiten is nu prioriteit
Door smulpaap
#3430798
Lizzy schreef: do 05 aug 2021, 17:51 OK. Ik geef je gelijk. Als er geen verbetering in zit, moet je verder zoeken. Mag ik vragen wat zo'n CT scan kost? Als je het liever niet zegt is het ook OK hoor!
Dat kan oplopen tot €1000
Door smulpaap
#3430803
Lizzy schreef: do 05 aug 2021, 18:11 Pittig :-X

Nu toch wel lekker dat je verzekerd bent!
Ja dat diergeneeskunde zo ongeveer onbetaalbaar word ::)
Daar kwam ik in 2016 ook al achter
Nota's van € 800 per maand met twee bejaarden .
Dus ja , ik ben blij dat ik nu een verzekering heb . En juist dat soort onderzoeken hakken er stevig in
Door Lizzy
#3430996
smulpaap schreef: do 05 aug 2021, 18:43 Ja dat diergeneeskunde zo ongeveer onbetaalbaar word ::)
Daar kwam ik in 2016 ook al achter
Nota's van € 800 per maand met twee bejaarden .
Dus ja , ik ben blij dat ik nu een verzekering heb . En juist dat soort onderzoeken hakken er stevig in
Ja, dat kan ik me voorstellen (ga zelf ook weer opnieuw nadenken).
Wanneer krijgt zij de CT scan?
Door smulpaap
#3431013
Lizzy schreef: wo 11 aug 2021, 08:42 Ja, dat kan ik me voorstellen (ga zelf ook weer opnieuw nadenken).
Wanneer krijgt zij de CT scan?
Ik wacht nog steeds,op goedkeuring verzekering . Dat kan uiterlijk 10 dagen duren
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door