Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3429885
Vinnie, 14 1/2 jr heeft gvs......zijn ogen draaien dag en nacht.....
Zou ik hem reisziekte pilletjes kunnen geven?
Door Anne in Zweden
#3429892
me and my boys schreef: zo 18 jul 2021, 16:51 Vinnie, 14 1/2 jr heeft gvs......zijn ogen draaien dag en nacht.....
Zou ik hem reisziekte pilletjes kunnen geven?
Arme man... Geen idee of zulke pilletjes iets kunnen doen. Ik zou hem in ieder geval lekker donker ergens neerleggen, waar het rustig is. En misschien wat okugest geven, voor het geval hij misselijk is? Dat kan in ieder geval geen kwaad.

Sterkte! :-*
Door Lizzy
#3429908
Ik zit te kijken naar de reistabletten van VSM. Daar zitten best een aantal middelen in waarvan ik denk dat ze zouden kunnen werken. Maar misschien zijn er wel homeopathische middelen die veel beter toepasbaar zijn. Dat zou je bij iemand als Sita de Munnik bijv. na kunnen vragen. Reguliere reistabletten durf ik niks over te zeggen. Dat zou ik alleen in overleg met de dierenarts doen.
Door Siberienne
#3429910
Ik heb gisteren even gegoogeld op primatour maar op zich zijn die tabletten nooit echt op honden getest, werden ze vroeger wel gebruikt tegen misselijkheid met wisselend resultaat.
Nu is er in dezelfde categorie middelen cerenia tegen misselijkheid. Dat is voor honden ontwikkeld en ik neem aan dat al zoiets van de dierenarts gekregen hebt?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door