Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3427735
Ik prak het ook door iets héél lekkers heen en blikvoer werkt prima,
Als jouw hond voergericht is zou ik kijken of het prakje mèt misschien voor de maaltijd er in gaat, dat hij weet dat zijn bak met voer voor m klaar staat als ie dit even naar binnen slobbert

Hier vertrouwde ze haar eten niet meer toen ik daar vanalles doorheen roerde en dat vond ik echt te sneu.
#3427760
Rakker schreef: wo 09 jun 2021, 17:36 Jazeker: https://www.sohf.nl/nutrient/groenlipmossel
Bij de alinea met bijwerkingen \ algemeen
Fijn, dankjewel!
lberghoef schreef:Ik heb toch nog een vraagje over 't eten. Hoe hebben jullie in godsnaam alle pillen en poedertjes die de hond moet hebben?
Ik doe het door haar eten met als resultaat dat ze nu dus niet meer eet of heel zorgvuldig alle pillen ertussen uit haalt. Als ik het fijn maal eet ze 't gewoon echt niet meer.
Ik heb alle mogelijke soorten worsten kazen etc geprobeerd....
Ik begrijp 'tergens ook wel want het eten wordt er vast niet smakelijker op.
Hier ging het in een lepel blikvoer of evt blikvoer met yoghurt als het natter moet zijn bij droge poeders. Dus buiten het gewone voer om.
Of als het echt niet anders kan rechtstreeks achterin de keel (tabletten).

Bella krijgt haar kruiden momenteel door haar gewone voer. Maar dat moet idd niet te veel zijn, dan wordt het vies en/of droog.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door