Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door faya
#3422445
sinds nacht van 23 op 24 maart liggen hier 9 prachtige puppies. Moeders wil bijna niet uit de kist, zelfs niet om te plassen. Alleen merk ik dat ze de poepjes laat liggen. Aanvankelijk die donkere taaie poep volgens pekpoep 1e keer darmen leeg ( dus ik opruimen ) maar nu merk ik dat ze ook niet schoon likt en alle pupkes dus regelmatig onder de poep......daar gaat de fijne puppengeur. Heb ik te snel ingegrepen?
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3422455
Proficiat!!
En nu 3 weken genieten en dan wordt het druk, maar o zo leuk. :)

Ik heb geen ervaring met moeders en pupverzorging. Er zullen vast tips volgen hier. ;)
Door Lizzy
#3422462
Gefeliciteerd met de pups! Volgens mij zijn er moeders die gewoon niet zo poetserig zijn (sommige zijn lui, sommige zijn gewoon viezerikjes). En ja, either way....... (is niet rot bedoeld) is het nu toch wat het is. Ik ken een fokker die ook een teef had die niet wilde poetsen en die heeft leverpastei aan de achterkantjes van de pups gesmeerd. Toen verbeterde het wel.
Door faya
#3422697
had ik ook al aan zitten denken die leverpastei, maar dit probleempje heeft zich gewoon opgelost
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door