Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Bull Rover
#3422078
Uitslag Luna is bekend, en het is niet goed ze heeft een tumor in de blaaswand. Iemand hier...die daar ervaring mee heeft? We geven haar kurkuma, en ze krijgt een metacam, die zou tumor remmend moeten werken. :'(
Gebruikersavatar
Door Laika
#3422091
Ach, wat akelig. Metacam werkt inderdaad remmend bij blaastumoren. Ik heb een hond gehad met een blaashalstumor die de laatste 4 jaar van haar leven Metacam (wel een dubbele dosis) heeft gekregen. Ze was al ziek (cushing) toen we begonnen met de Metacam. Ze is 12 jaar geworden.
Ik hoop dat dit je een beetje hoop geeft.
Door Lizzy
#3422099
Bull Rover schreef: za 20 mar 2021, 08:55 Uitslag Luna is bekend, en het is niet goed ze heeft een tumor in de blaaswand. Iemand hier...die daar ervaring mee heeft? We geven haar kurkuma, en ze krijgt een metacam, die zou tumor remmend moeten werken. :'(
Ach nee :'( . Wat ontzettend rot voor je :-\ . Misschien kun je kijken naar dingen als CBD olie en medische paddenstoelen (zoals bijv. Phellinus, turkey tail and chaga for cervical and uterine cancer - https://www.dogsnaturallymagazine.com/cancer-in-dogs/).

Sterkte. Ik hoop dat je nog een lange mooie tijd gegund is, net als bij Laika's hond :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door