Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3421143
Ik vind het echt vreselijk hartverscheurend verdrietig voor jullie. Zo snel gegaan, zo snel afscheid ineens moeten nemen, dat is verschrikkelijk.
Vol liefde hebben jullie de beslissing genomen voor Laika, zo dapper, maar zo pijnlijk.
Ik heb geen woorden, weet uit ervaring hoe onbegrijpelijk verdrietig dit is.

Ik wens jullie enorm veel sterkte met dit grote en onverwachte afscheid van jullie lieverd. :-*
#3421153
Ach jee, had eerder alleen het begin van dit topic gelezen en toen ging het over GVS en dat geneest weer met rust en tijd. Leek daardoor niet zoveel aan de hand.
Maar wanneer ik de nieuwe berichten lees dan klinkt het inderdaad vreselijk en kan ik mij goed voorstellen dat jullie haar de rust hebben gegeven. Dat klinkt dan toch wel als iets anders/meer dan alleen GVS :'(

Enorm veel sterkte met de leegte die jullie meisje Laika achter heeft gelaten :bigarmhug:
#3421167
Dankjewel allemaal. Ik zal straks een afscheidstopic voor m'n lieve meisje aanmaken in de bar. Momenteel zie ik niet zo scherp...

Dit is hoe ze erbij lag op het laatst, rochelend en stijf. Het was hartverscheurend, en ondanks de pijn ben ik blij dat we de kracht hadden om haar meteen uit dit lijden te verlossen.
20210308_120938.jpg
20210308_120938.jpg (128.6 KiB) 1596 keer bekeken
#3421172
Anne in Zweden schreef: ma 08 mar 2021, 12:03 Dankjewel allemaal. Ik zal straks een afscheidstopic voor m'n lieve meisje aanmaken in de bar. Momenteel zie ik niet zo scherp...

Dit is hoe ze erbij lag op het laatst, rochelend en stijf. Het was hartverscheurend, en ondanks de pijn ben ik blij dat we de kracht hadden om haar meteen uit dit lijden te verlossen.

20210308_120938.jpg
Ach , arm meisje :'( en ja , om je,lieverd zo te moeten zien . Dat is verschrikkelijk , en doet misschien nog wel meer pijn .
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door