Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3422689
Wat een ontzettend trieste uitkomst... :'(
Ik vind het knap wat je allemaal geprobeerd hebt, verder geen zinnige bijdrage, dus dan maar alleen een knuffel :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Martine M
#3422705
Lieve Django, mijn hart breekt.
Mensen hebben je totaal kapot gemaakt, broodfok maar ook de vorige eigenaar door te snel te laten groeien en teveel en onstuimig te spelen toen je lijfje nog in opbouw was.

Ik heb mijn uiterste beste gedaan om de brokjes te lijmen maar als 1 brokje gelijmd was kwam er een ander brokje losser en alles moest even dringend gelijmd worden en dat was ook voor jou niet meer leefbaar. :'(

Slaap zacht mijn lieve jonge je pijn is nu voorbij, je zal voor altijd in mijn hart verder leven.
Bijlagen
RIP-Django.jpg
RIP-Django.jpg (928.53 KiB) 1728 keer bekeken
Door Anne in Zweden
#3422708
Och mooie jongen toch... Wat erg dat je maar zo kort het leven mocht leven, dat de pijn te erg was en de mogelijkheden om je te helpen niet voldoende waren. Rust zacht, Django.

Martine, heel veel sterkte met het verlies van je prachtige jochie. Je hebt alles gedaan wat mogelijk was, en dan is het zo pijnlijk om te moeten constateren dat je de strijd toch gaat verliezen. :'( Hartverscheurend.
Door Siberienne
#3422709
Martine heel veel sterkte ermee. Je hebt een groot hart dat je het voor hem opnam, hem verwelkomde in je huis en zo voor hem geknokt hebt. Heel oneerlijk dit, enige schrale troost is dat je alles gedaan hebt wat in je mogelijkheden lag en ook nu kiest voor wat uiteindelijk ook voor Django het beste is, hoe wrang ook.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3422713
Vanaf hier kan ik alleen maar zeggen dat jij je op en top hebt ingespannen voor Django. Het is gewoon zo enorm zuur dat je inspanningen niet beloond konden worden met een vrolijk rondhuppelende Django :'(
Je hebt hem een lijdensweg met onzekere uitkomst bespaard maar wat is het enorm oneerlijk dat je deze keuze hebt moeten maken met het belang van Django voorop :'(

Heel veel sterkte :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Martine M
#3422715
Bedankt allemaal voor het medeleven.
6 maanden geleden mijn kaukaas Ares van 15 jaar moeten laten inslapen en nu Django. :'(
Ik vond Django veel moeilijker omdat het nog een jonge hond was ook al weet je dat dit voor hem het beste is, Ares was ook erg verdrietig maar die was op, die had zijn leven gehad en ging ook gewoon liggen en dacht van het is goed geweest, ik ben op.
Django wou spelen :'(
Door Chouka
#3422721
Veel sterkte Martine. Jij was een geweldig baasje met veel liefde voor je hond. En dit was de beste beslissing.
Ik voel je pijn en leef met je mee.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3422783
Wat een verschrikkelijk verdrietig einde van al jou inspanningen en zijn korte leventje.

Je hebt gedaan wat je kon, je hebt hem het beste gegund. Helaas is dat soms niet genoeg en dan is houden van loslaten. Diep respect voor jou. Dag Django, lieve jongen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door