Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3422232
Helaas liep Joep vannacht weer te dwalen en te trippelen ondanks de Rescue, en heeft als bonus nog diarree neergelegd in de badkamer.
Denken jullie dat het zin heeft om meer Rescue te geven, ook overdag bijvoorbeeld? Dat je een spiegel opbouwt of werkt het niet zo met Rescue?
Ik zal sowieso het nieuwe flesje gebruiken vanavond, ik hoop dat dat verbetering geeft.
Anders moet ik toch Destress proberen. Of vitamine B. Of CBDolie.
En mag dat allemaal door/bij elkaar gebruikt worden?
#3422268
smulpaap schreef:Ik had voor Noa,de vit B 50 complex van Bional

Noa was al gewend aan de bench , ik had het deurtje open staan . Het kleed over de bench heen gaf haar meestal wel een gevoel van rust . Maar vaak tippelde ze ook uren door de slaapkamer

En ja de,lever en nierfunctie . Die liet ik al 2 tot 3 x per jaar checken . Zeker als ze zo oud worden is het wel fijn om te weten hoe het daarmee gesteld is . Noa haar waardes waren voor haar leeftijd prima in orde
Incontinent is Noa,nooit geweest
En ja,, wat de middelen betreft , dat verschilt van hond tot hond denk ik
Wij wisselden vaak van gedachten, wanneer is het tijd om haar te,laten gaan . Fysiek was ze voor zo'n oude taart nog best oké
Maar uiteindelijk hoefden we de beslissing niet te nemen . Ze kneep er zelf tussenuit
Ik zat achter de pc , ze kwam naast me staan . Twee keer een zucht en ze zakte in elkaar .
Hoeveel gaf je van dat vit B complex?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
#3422320
- pien - schreef: di 23 mar 2021, 09:30 Aha. Gelukkig hebben we de nacht weer door kunnen slapen maar ik wil de vit B wel meteen achter de hand houden.
Hoeveel woog Noa?
En waarom is vit B complex zo belangrijk?
Noa woog 23 kilo
En ja wat ik al scheef, uiteindelijk slaat niets nog goed aan . De vit B is goed voor het zenuwstelsel bv . En het was voor Noa ok goed tav de coördinatie. Daar kreeg ze ook echt problemen mee . En ja als er dan ook nog loopdrang is , dan heb je liever niet dat ze ook nog omvallen
#3422436
- pien - schreef: wo 24 mar 2021, 11:35 Gisteren heb ik Selgian meegekregen voor Joep. De eerste pil zit erin en ik ben benieuwd of het wat gaat doen.
De vitamine laat ik vanaf nu weg.

Ik snap nu meer over het vitamine B complex, en wie weet heb ik het ooit nodig.
Ach Noa...
Oké, ik ben benieuwd . En hopelijk slaat de Selgian aan
En ja , opoe Noa . Ze is ook alweer 7 jaar dood :'( mn oude tut . Zo aandoenlijk en zo lief . Ik heb er nog steeds een heel voldaan gevoel over . Dat ik goed voor haar mocht zorgen . Dat had ze wel verdient na dat k*t leven . Hoe zwaar de zorg ook werd hoor
Maar juist als de zorg zo intensief is geweest , dan zitten ze zo diep in je hart
Maar ja , dat zullen velen herkennen
Juist als ze zo oud worden, ze hebben ons eigenaren zo hard nodig
#3422485
smulpaap schreef: wo 24 mar 2021, 22:55 Oké, ik ben benieuwd . En hopelijk slaat de Selgian aan
En ja , opoe Noa . Ze is ook alweer 7 jaar dood :'( mn oude tut . Zo aandoenlijk en zo lief . Ik heb er nog steeds een heel voldaan gevoel over . Dat ik goed voor haar mocht zorgen . Dat had ze wel verdient na dat k*t leven . Hoe zwaar de zorg ook werd hoor
Maar juist als de zorg zo intensief is geweest , dan zitten ze zo diep in je hart
Maar ja , dat zullen velen herkennen
Juist als ze zo oud worden, ze hebben ons eigenaren zo hard nodig
Ja, dat verdienen ze zeker!
Dan is het fijn dat er mensen zijn die dat wel voor ze over hebben :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door