Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Anne in Zweden
#3390622
Och gos, die oogjes... Dat koppie... Wat een lieve, zachte blik. En ze kijkt een beetje zo van: ik snap ook niet waarom ik me zo naar voel, mama, maar kom maar snel bij me, dan troost ik je.

Ik krijg er zelf tranen van mijn ogen. Arme Frou, arme jullie. :'(
Gebruikersavatar
Door sam28
#3390629
Het is snoeihard en oneerlijk en het breekt je hart. Knuffel zoveel je kunt.
Ik heb de laatste dagen alles opgezogen van Ziva, haar geur, haar zachtheid, haar liefde.
En nu, anderhalve maand later, kan ik haar nog steeds voelen en ruiken.

Heel, ontzettend veel sterkte. Ik denk heel veel aan jullie en Frou. :bigarmhug:
Door Chouka
#3390634
Lizzy schreef: zo 01 dec 2019, 06:41 We hebben gisterenmiddag in Rijswijk (spoedkliniek) afgrijselijk nieuws gekregen....

Frou Frou braakte dus in overleg met onze dierenarts naar Rijswijk gesjeesd. Daar bleek dat ze de uitslag van het onderzoek naar het tumorweefsel al binnen hadden. Maligne lymfoom. Om precies te zijn Alimentair lymfoom. De kanker zit door de hele darmwand. Mogelijk is er al een lekkage omdat ze verkankerd darmwand aan elkaar hebben geprobeerd te knopen en is ze daarom niet lekker. Hoewel het beeld ook wel past bij een aangetaste darmwand door maligne lymfoom.

Hoe dan ook, zoals het er nu naar uit ziet is chemo niet eens meer een optie.

We zijn kapot. Heart broken. Volledig naar de kl*te. Onbegrijpelijk. Krijsen, gillen, schreeuwen, janken :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Geen woorden meer...........................................................
Alles wat je niet wil horen.
Heel veel sterkte Lizzy.
Dat juist jullie dat moet overkomen. Met alles wat jij doet voor je honden.
Ik heb zin om mee te krijsen, gillen,...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door