Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Neally
#3390694
Oh, twee weken in een roes. En dan vandaag het grote afscheid.
Oh.....daar zijn geen woorden voor. Wat een verdriet. Wat ruk....

Liefst Frou Frou, je was de liefste voor jouw baasjes. Wat is het oneerlijk.

Heel veel sterkte. En warme armen en lieve mensen om jullie heen
die troost en warmte kunnen bieden.
Dikke kussen. :bigarmhug: :bigarmhug:
Door toscak
#3390698
Jemig... ik denk het enige beste, maar wat is het toch snel gegaan. En wat had ik gehoopt dat het heel anders zou aflopen. Heel veel sterkte :(
Gebruikersavatar
Door pike
#3390701
Niet te bevatten. Net als ieder ander hier had ik gehoopt dat ze op zou knappen en nog een tijdje mee zou gaan en jullie nog konden genieten. Hoe anders is het dan verlopen, en hoe snel. Jullie besluit kan niet anders dan het beste zijn. Leo en Lizzy, nogmaals heel erg veel sterkte.
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door MillyMol
#3390704
Ik heb even geen woorden Lizzy, alleen maar honderden gedachten vol van verdriet en medeleven om het besluit dat jullie hebben moeten nemen terwijl er twee weken geleden nog niks aan de hand leek.

Zo troost je iemand die haar steun en toeverlaat moet laten inslapen, zo zit je zelf in die nachtmerrie.

Ik ben er gewoon stil van...

:'( :'( :'( :'( :'(
Door nikèdog2000
#3390706
Lizzy schreef: ma 02 dec 2019, 08:47 Frou Frou heeft na de prednison injectie gewoon helemaal niets gegeten......... Twee likjes vanille ijs, om mij een plezier te doen...........

Om 12 uur komt onze dierenarts om haar in te laten slapen........ We hebben de strijd verloren.......

Ik ga dood van verdriet maar ik kan onze smurf niet langer laten lijden :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
oooo Lizzy en leo
wat houden jullie toch veel van jullie meisje om deze beslissing te nemen
ik huil met jullie mee :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Door Lizzy
#3390710
Lieve lieve lieve mensen, ongelofelijk bedankt voor alle lieve woorden die jullie hebben geschreven, voor het medeleven, alles. Ik heb er echt veel kracht uit geput. Dank je wel :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Om ongeveer 12:30 heeft Frou Frou haar leven op aarde los gelaten :'( :'( :'( . Topic voor Frou staat in de bar.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door