Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door CallistaBea
#3389974
Ik weet het niet zo goed. Honingzalf doet wel zijn werk, het wordt rustiger maar met honingzalf alleen gaan we het niet redden denk ik (zie foto’s).

De da stelde Galliprant voor, ik heb de topic van juni gelezen en vlgs mij zijn de ervaringen goed maar is dit enkel pijnstillend of ook ontstekingsremmend?

Ik ben me er goed van bewust dat het ook tumoren kunnen zijn maar als Galliprant zou kunnen helpen (metacam is ze best gevoelig voor) dan ga ik dat doen.

Golden Paste krijgt ze al maar heb het idee dat dat bij haar niet veel doet. (Ik vries het wel in, maar dat kan toch?)

Alle tips zijn welkom.
Bijlagen
C4B2A26D-B993-47E9-9D57-71FA2026A467.jpeg
C4B2A26D-B993-47E9-9D57-71FA2026A467.jpeg (169.33 KiB) 748 keer bekeken
E255DB26-3AC9-4FD4-807B-4366E88C9DDA.jpeg
E255DB26-3AC9-4FD4-807B-4366E88C9DDA.jpeg (161.08 KiB) 748 keer bekeken
Door Lizzy
#3389979
CallistaBea schreef: zo 24 nov 2019, 11:34 Ik weet het niet zo goed. Honingzalf doet wel zijn werk, het wordt rustiger maar met honingzalf alleen gaan we het niet redden denk ik (zie foto’s).

De da stelde Galliprant voor, ik heb de topic van juni gelezen en vlgs mij zijn de ervaringen goed maar is dit enkel pijnstillend of ook ontstekingsremmend?

Ik ben me er goed van bewust dat het ook tumoren kunnen zijn maar als Galliprant zou kunnen helpen (metacam is ze best gevoelig voor) dan ga ik dat doen.

Golden Paste krijgt ze al maar heb het idee dat dat bij haar niet veel doet. (Ik vries het wel in, maar dat kan toch?)

Alle tips zijn welkom.
Dat is een ontstekingsremmer, toch? Ja, wellicht dat je die erbij kunt geven!

Golden Paste: mag ik vragen welke kurkuma je gebruikt? En maak je pasta met olijf/kokosolie en vers gemalen peper? En hoeveel geef je per dag?
Gebruikersavatar
Door CallistaBea
#3389980
Lizzy schreef: zo 24 nov 2019, 11:57 Dat is een ontstekingsremmer, toch? Ja, wellicht dat je die erbij kunt geven!

Golden Paste: mag ik vragen welke kurkuma je gebruikt? En maak je pasta met olijf/kokosolie en vers gemalen peper? En hoeveel geef je per dag?
De biologische..ja vlgs recept van hier.

Ik geef een mespuntje..Bea weegt 5,4 kg.
Is het niet zo dat de kracht vd peper afneemt na invriezen?
Door Lizzy
#3389988
CallistaBea schreef: zo 24 nov 2019, 12:00 De biologische..ja vlgs recept van hier.

Ik geef een mespuntje..Bea weegt 5,4 kg.
Is het niet zo dat de kracht vd peper afneemt na invriezen?
Ik durf het niet te zeggen maar ik zou toch eens verse maken. En misschien meerdere keren per dag een mespuntje geven?

Ik zag deze vanmorgen voorbij komen. Dierenarts Doug over Golden Paste.



Misschien interessant.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door