Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3388347
oo :-X . Dat is wel ooit waar je in zulke situaties aan denkt maar echt hoop dat het niet waar zal zijn :'(
Heel veel sterkte voor jullie allemaal :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3388401
Dank jullie wel allemaal.

Het begint langzaam te landen. Hij was natuurlijk niet onze eigen hond, maar hij voelde wel heel eigen, heel dichtbij. En het is doodnormaal dat hij nu niet bij ons is, dus dat voelt ook gek. Want de wetenschap dat ie niet meer bij mama is, is zo abstract en tegelijk ook zo confronterend en echt.

Ik ben ook verdrietig dat het niet eerder goed gezien is. Afgelopen juni is een echo gemaakt, toen had hij al dezelfde klachten, met een minder heftig klinisch beeld. Als het toen gezien was, hadden zijn laatste maanden anders kunnen zijn. En afgelopen vrijdag had het zeker gezien moeten worden. Dan had dat laatste, vreselijke, akelige weekend niet gehoeven. Dan had hem zoveel lijden bespaart kunnen blijven.
Maar ja, dat draai je niet meer terug. En gelukkig is er sinds zondagavond wel doorgepakt. En nu heeft ie geen pijn meer, daar hou ik me maar aan vast.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3388405
Sterkte Kaela, voor jullie en je mama.
Het is heel normaal dat het ook jullie pijn doet, je hebt hem goed gekend. En hij was zo leuk!
Ik ken hem enkel van foto en zelfs ik vind het pijnlijk.

Ik heb helaas ook ervaring met dierenartsen die geen juiste diagnose kunnen stellen. Mijn ervaring is dat als het 1x zo is, het weer gebeurd. Dus ik ging daar niet meer, als ik je mama was. Vooropgesteld dat ze het in de toekomst nog nodig zou hebben. :'(

Ik hoop dat jullie elkaar kunnen helpen in het verwerken van dit verlies. En jullie snel met de glimlach aan Jeppe kunnen terugdenken. Want lachen, dat kon Jeppe als de beste! :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3388480
pearlsofpassion schreef: wo 23 okt 2019, 09:50 Sterkte Kaela, voor jullie en je mama.
Het is heel normaal dat het ook jullie pijn doet, je hebt hem goed gekend. En hij was zo leuk!
Ik ken hem enkel van foto en zelfs ik vind het pijnlijk.

Ik heb helaas ook ervaring met dierenartsen die geen juiste diagnose kunnen stellen. Mijn ervaring is dat als het 1x zo is, het weer gebeurd. Dus ik ging daar niet meer, als ik je mama was. Vooropgesteld dat ze het in de toekomst nog nodig zou hebben. :'(

Ik hoop dat jullie elkaar kunnen helpen in het verwerken van dit verlies. En jullie snel met de glimlach aan Jeppe kunnen terugdenken. Want lachen, dat kon Jeppe als de beste! :-*
Voor zover ik weet is ze niet van plan nog aan een hond te gaan beginnen. Zo in haar eentje is het best zwaar, ook al zal ze het wandelen en het gezelschap heel erg missen. Dus ik laat het onderwerp rusten. Het heeft geen zin haar een schuldgevoel te geven en het gevoel zal bij mij ook wel weer zakken. Ik doe er nu toch niets meer aan.

Lachen kon Jeppe zeker als de beste. Hij was altijd vrolijk en in voor spelen. Ik zal nog een mooie foto van hem plaatsen hier, als afsluiting. Met een stok, daar konden we van vinden wat we wilden, maar hij had er altijd weer een te pakken om lol mee te maken.

Dag lieve Jeppe
IMG_1344kl.jpg
IMG_1344kl.jpg (213.21 KiB) 2461 keer bekeken
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door