Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door rosmin
#3384799
Ca. 10 dagen geleden heeft Roxy rabiesenting gehad en sinds gister is ze vaak aan het krabben en likken op haar lijf, jeuk!

Kan dit door de enting komen? Volgens mij is ze vrij van vlooien, haar eten is niet veranderd, en ze heeft niet in gras of andere plantjes liggen rollen.

Iemand tips om jeuk tegen te gaan?
Door Lizzy
#3384805
rosmin schreef: ma 26 aug 2019, 16:22 Ca. 10 dagen geleden heeft Roxy rabiesenting gehad en sinds gister is ze vaak aan het krabben en likken op haar lijf, jeuk!

Kan dit door de enting komen? Volgens mij is ze vrij van vlooien, haar eten is niet veranderd, en ze heeft niet in gras of andere plantjes liggen rollen.

Iemand tips om jeuk tegen te gaan?
Oh jee ja, dat kan zeker! Beruchte enting. Ik denk dat je maar 1 ding kunt doen: naar een holistisch dierenarts gaan en de boel ontstoren en ontgiften.
Door rosmin
#3384826
Ok, dankjewel Lizzy,
heb haar voor nu een verkoelende douche gegeven, hoop dat dat tijdelijk iets verlicht, er zijn in ieder geval heel veel losse haren uitgespoeld
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door