Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#3381574
Hoi, elke week zet ik even mijn teckels op tafel om ze te kammen enz. Vandaag voelde ik een natte vulva bij Chica, met een wit papiertje gekeken, het is niet groen of zo, beetje nat gewoon. 22 april is ze loops geweest, ik merk niets van meer drinken of ziek zijn. Naar de da of zelf nog goed in de gaten houden? Ze is nu schijnzwanger.
Eerlijk gezegd had ik me voorgenomen om haar 6 weken na de schijnzwangerschap te laten helpen. Omdat ze zo lang schijnzwanger is en ook omdat ze in de aanloop naar de loopsheid en tijdens de loopsheid vreselijk onvoorspelbaar is met mijn andere honden. Ze is nu 5 jaar en heeft 1x een nestje gehad.
Ooit eerder meegemaakt met een teefje, daar kwamen klodders dikke geelbruine smurrie uit de vulva. Dat is nu (nog?) niet het geval. Ik maak me wel zorgen eerlijk gezegd.
Door Lizzy
#3381590
vagebond schreef:Hoi, elke week zet ik even mijn teckels op tafel om ze te kammen enz. Vandaag voelde ik een natte vulva bij Chica, met een wit papiertje gekeken, het is niet groen of zo, beetje nat gewoon. 22 april is ze loops geweest, ik merk niets van meer drinken of ziek zijn. Naar de da of zelf nog goed in de gaten houden? Ze is nu schijnzwanger.
Eerlijk gezegd had ik me voorgenomen om haar 6 weken na de schijnzwangerschap te laten helpen. Omdat ze zo lang schijnzwanger is en ook omdat ze in de aanloop naar de loopsheid en tijdens de loopsheid vreselijk onvoorspelbaar is met mijn andere honden. Ze is nu 5 jaar en heeft 1x een nestje gehad.
Ooit eerder meegemaakt met een teefje, daar kwamen klodders dikke geelbruine smurrie uit de vulva. Dat is nu (nog?) niet het geval. Ik maak me wel zorgen eerlijk gezegd.
Ja, dat kan ik me voorstellen hoor. Het is altijd eng, met een teefje na de loopsheid. Het ruikt ook niet vies? Heeft ze niet net zelf zitten soppen eraan? Ik vrees dat je niet veel meer kunt doen dan haar als een havik in de gaten houden....
Door vagebond
#3381592
Ik voel af en toe of ze nog vloeit, nog niets gemerkt. Ja, ik ga haar in de gaten houden.
Gebruikersavatar
Door chery
#3381593
Ik heb het recent meegemaakt.
De andere honden waren erg aan het ruiken bij mijn teef, ook iets groene afscheiding. Geen koorts, niet meer drinken, maar wel schijnzwanger.
Ik ben wel naar de DA geweest en maar goed ook!!!
Beginnende BMO, gelijk AB, ik ben bijna 2 maanden op en neer geweest, steeds echo's, continu AB en een hormomenkuur.

Ik wil dus nog graag een nestje met deze teef. Dus we hebben alles op alles gezet. En ze is uiteindelijk schoon geworden!!

Hier geen enkele dag koorts gehad, niet veel drinken en toch zat het er.

En nu, ik heb een heel andere hond!! Zo vrolijk, gek, speels!! Blijkbaar is het er heel langzaam ingeslopen.

Ik zal geen risico nemen!!
Door vagebond
#3381600
Zo heftig zeg! Fijn dat het goed gekomen is, vooral als je nog een nestje wilt. Ik zat toch weer te dubben om niet te
laten helpen, maar ik ga het nu toch doen. Ik zie geen afscheiding meer, maar blijf het controleren, ja je wilt het niet meemaken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door