Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Wijnie
#3380280
Eef+doggies schreef:Ik heb de titel toch maar even aangepast.
Uit jouw tekst bleek naar mijn idee duidelijk dat het om een pijnstiller gaat :)

Goed om te horen, dankjewel!
Ik laat het nog even bezinken.
Denk nu om eerst te beginnen met anartron voor Bella. Kijken wat dat doet. Ze is tenslotte nog maar 4 jaar oud.
En dan evt aanvullen met Galliprant.

Wat kost de Galliprant eigenlijk, als ik zo vrij mag zijn dat te vragen?
Bella krijgt nu Trocoxil waarmee ik op 40,- per maand zit (ze weegt 18 kg).
Het is inderdaad een pijnstiller.
Jeetje joh, wat is Bella nog jong! Honey is in mei 12 jaar geworden en bovendien heeft ze toen ze nog geen jaar oud was haar achterste kruisband afgescheurd, dus dat er artrose zou gaan ontstaan was duidelijk.
Natuurlijk mag je vragen wat het kost. Ik betaal voor 1 pot (30 tabletten à 60 mg) 51 euro.
Ik zie dat Bella een halve tablet mag (Honey moet een hele, omdat ze ongeveer 28 kilo weegt).
Voor Bella doe jij dus twee maanden met zo'n pot en zit je op 25,50 euro. Ik weet echter niet of er prijsverschil is voor wat betreft het land waar je ze koopt. Ik woon namelijk in België.

Sinds Honey dat trauma aan haar knie heeft opgelopen, krijgt ze ook deze:
https://www.katenhondgezond.nl/beweging ... hrix-plus/
Door Eef+Stippels
#3380282
Wijnie schreef:Het is inderdaad een pijnstiller.
Jeetje joh, wat is Bella nog jong! Honey is in mei 12 jaar geworden en bovendien heeft ze toen ze nog geen jaar oud was haar achterste kruisband afgescheurd, dus dat er artrose zou gaan ontstaan was duidelijk.
Natuurlijk mag je vragen wat het kost. Ik betaal voor 1 pot (30 tabletten à 60 mg) 51 euro.
Ik zie dat Bella een halve tablet mag (Honey moet een hele, omdat ze ongeveer 28 kilo weegt).
Voor Bella doe jij dus twee maanden met zo'n pot en zit je op 25,50 euro. Ik weet echter niet of er prijsverschil is voor wat betreft het land waar je ze koopt. Ik woon namelijk in België.

Sinds Honey dat trauma aan haar knie heeft opgelopen, krijgt ze ook deze:
https://www.katenhondgezond.nl/beweging ... hrix-plus/

Ja, ze is met trauma aan haar schouder uit Spanje gekomen op ca 6 maand oud. Los botstukje is verwijderd, maar de hele schouder is misvormd :(

Goh, als diezelfde prijzen hier gelden, dan scheelt dat nogal met Trocoxil.
Maar goed dat je het zegt, want de prijzen verschillen nogal per land. In Engeland zijn diergeneesmiddelen veel goedkoper dan in NL.

De werkzame stoffen uit de Arthrix die je noemt die krijgen ze hier idd ook (behalve het zeewaterextract).

Barfplaats wordt gesponsord door