Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#3375098
Balou is inmiddels 14,5 en ik merk dat de bespiering in zijn billen steeds minder wordt. Zijn rug gaat ook niet echt lekker meer. Hij krijgt cbd olie, groenlipmossel, cholodin en een schep vitamine. Regelmatig krijgt ie ook carprodyl als ik denk dat ie meer pijn heeft.

Ik vraag me af wat ik hem kan geven om de bespiering van zijn billen een handje te helpen.

Verder is hij nog vrolijk, eet goed en speelt nog regelmatig. Alleen lange wandelingen gaat niet meer
Door ellenned
#3375100
Wat bij Kyran echt geweldig heeft geholpen zijn injecties, nu ben ik even kwijt wat het was, dacht anabolen.
Als die was gezet kon hij de hele wereld weer aan, tenminste dat dacht hij zelf :biggrin2:
Op het laatst werd de tijd er tussen steeds korter maar het heeft zijn leven verlengd :)
Door tt-tjes
#3375106
Lizzy schreef:Ik heb lange tijd Spier Support van de Groene Os aan Brutus gegeven. En dat hielp wel.
Ik heb nog musscle support van phytonics staan. Dan zal ik daar eens mee beginnen. Hoe lang duurt dat voordat je daar iets van merkt?

Anabolen injecties zie ik niet zitten eerlijk gezegd. Dat zou het laatste redmiddel zijn.
Door Lizzy
#3375108
tt-tjes schreef:Ik heb nog musscle support van phytonics staan. Dan zal ik daar eens mee beginnen. Hoe lang duurt dat voordat je daar iets van merkt?

Anabolen injecties zie ik niet zitten eerlijk gezegd. Dat zou het laatste redmiddel zijn.
Dat duurde wel een weekje of twee. Volgens mij zijn de ingrediënten redelijk overeenkomstig. Dus ik zou daar zeker eerst mee beginnen.
Door Paulus5
#3375118
tt-tjes schreef:Balou is inmiddels 14,5 en ik merk dat de bespiering in zijn billen steeds minder wordt. Zijn rug gaat ook niet echt lekker meer. Hij krijgt cbd olie, groenlipmossel, cholodin en een schep vitamine. Regelmatig krijgt ie ook carprodyl als ik denk dat ie meer pijn heeft.

Ik vraag me af wat ik hem kan geven om de bespiering van zijn billen een handje te helpen.

Verder is hij nog vrolijk, eet goed en speelt nog regelmatig. Alleen lange wandelingen gaat niet meer
Cbd olie aan hond? Werkt dit goed?
En is dit voor de pijnstilling dan?
Niet om dat het nodig is hoor maar ben eerder geïnteresseerd in alle aspecten :)
Door tt-tjes
#3375593
Paulus5 schreef:Cbd olie aan hond? Werkt dit goed?
En is dit voor de pijnstilling dan?
Niet om dat het nodig is hoor maar ben eerder geïnteresseerd in alle aspecten :)
De meeste tijd voldoet dit als pijnstilling, maar af en toe kan ik niet anders dan naar de reguliere pijnstilling grijpen. Dit doe ik dan een weekje of zo en ga dan weer terug naar de cbd omdat zijn maag dan op gaat spelen van de medicijnen
Gebruikersavatar
Door pike
#3375609
Je schrijft: Zijn rug gaat ook niet echt lekker meer. Weet je ook of dat een botprobleem is of een spierprobleem? Omdat ik bij Armagnac namelijk ook een rug had die niet zo lekker meer ging. Volgens de da lag dat aan de wervels. Want een oud hondje etc. etc. Maar na twee bezoeken bij de osteopaat was er met zijn rug geen probleem meer. Bespiering aan de achterhand is bij hem ook minder, maar hij loopt weer als een kievit.
Door tt-tjes
#3375994
pike schreef:Je schrijft: Zijn rug gaat ook niet echt lekker meer. Weet je ook of dat een botprobleem is of een spierprobleem? Omdat ik bij Armagnac namelijk ook een rug had die niet zo lekker meer ging. Volgens de da lag dat aan de wervels. Want een oud hondje etc. etc. Maar na twee bezoeken bij de osteopaat was er met zijn rug geen probleem meer. Bespiering aan de achterhand is bij hem ook minder, maar hij loopt weer als een kievit.
Balou wordt regelmatig door een osteopaat behandeld voor zijn spieren. Zij komt dan aan huis. Maar dat gaat moeizaam omdat het pijn doet en hij dan niet wil blijven staan/liggen. Voor een deel zal het dus botprobleem en voor een deel spieren zijn.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door