Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kiara
#3373325
Doranto schreef:Mijn verpakking ziet er anders uit. Maar als het van het Mesitran is, zal het wel goed zijn.
Ik vind het de allerbeste en veel beter dan Vetramil.
Als ik er op Google krijg ik deze verpakking te zien
Ga het maar bestellen dan
Dank je
Door Janie2
#3373358
Gelukkig loopt en rent ze goed, ik hoop dat de mesitran en de wrapz verschil gaan maken.
(Hier ook l-mesitran fan, nu moet je zeker gaan inpakken want mesitran issss lekkerrrrr ;D )
Ergens duurt het wel heel erg lang, anderzijds gebruikt ze de poot dus goed. Schoon maar nat zou niet hoeven uitmaken, of bedoel je nat als in het water ermee?
Gebruikersavatar
Door kiara
#3373365
Janie2 schreef:Gelukkig loopt en rent ze goed, ik hoop dat de mesitran en de wrapz verschil gaan maken.
(Hier ook l-mesitran fan, nu moet je zeker gaan inpakken want mesitran issss lekkerrrrr ;D )
Ergens duurt het wel heel erg lang, anderzijds gebruikt ze de poot dus goed. Schoon maar nat zou niet hoeven uitmaken, of bedoel je nat als in het water ermee?

Ja ik weet het de vetramil is ook erugg lekker ;D
Nee ze gaat niet in het water althans 1 keer in prut sloot ::)
Heb wel vaker gehoord dat zoiets lang kan duren
Door TomsBorders
#3373450
mijn honden slijten heel vaak grote delen ervanaf (meerdere cm²).
ik zelf vind het beste werken om gewoon het 3x per dag in te smeren met wolvet en ze er gewoon veel op laten lopen, dan komt er weer een nieuwe eeltlaag op en in 2-3 dagen is het over.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door