Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
#3366330
In de 2e week van januari voelde ik een bultje bij Smokey. Niets bijzonders, ook gewoon vleeskleur. Dacht nog een teek over het hoofd gezien. Afgelopen zondag voelde ik hem weer en schrok me de rambam. Zo groot en lelijk en ook puntgewijs bloeden. Mijn eerste reactie was; kut een mastceltumor. Maandag gelijk naar de DA en ook hij dacht binnen no time aan een mastceltuor. Hij zag er zo slecht uit dat zelfs eerst een naaldbiopt geen optie was. Dadelijk om 11.00 moet ik mijn spaanse riooltijger brengen voor operatie. Heb geeist dat ik erbij mag zijn. Gezien het karakter van Smokey...even werd er gek gekeken maar was wel oke. Was het niet oke geweest was ik naar Eersel gereden...en nu maar duimen dat het A) goed gaat en B) of toch geen mastceltumor is en C) als het dat wel is aub een graad 1....kijk hij is een handenbinder en zeker geen makkelijk hondje maar voor ons o zoooo lief en ik heb al veel met het manneke bereikt en het is wel MIJN Smokey. Ik moet er niet aan denken dat het een graad 3 is.....hij is net 7 geworden begin januari.
Door Janie2
#3366397
:-\ gadverdamme, rotbulten!
Ik hoop dat je inmiddels bij een duffe smokey lekker samen ligt bij te komen.
Door Anne in Zweden
#3366399
Hopelijk is het toch iets onschuldigs, een histiocytoom of zo. Ik duim in ieder geval voor een goede afloop! Is de operatie vandaag goed verlopen?
Door Cindy de Wolf
#3366454
Lizzy schreef:Hoe gaat tie daar?
Mwah. Grote wond flink omheen weggesneden. Hij heeft overduidelijk pijn ondanks previcox. Kan niet op rechts liggen, lopen doet zeer, de wond zal dan wel trekken met als gevolg dat ook plassen zeer doet. Maar verder redelijk oke. Nu is het afwachten tot de uitslag.
Door Lizzy
#3366455
Cindy de Wolf schreef:Mwah. Grote wond flink omheen weggesneden. Hij heeft overduidelijk pijn ondanks previcox. Kan niet op rechts liggen, lopen doet zeer, de wond zal dan wel trekken met als gevolg dat ook plassen zeer doet. Maar verder redelijk oke. Nu is het afwachten tot de uitslag.
Getverdemme, arme jongen. Heb je Traumeel in huis? Hoe lang wachten nu?
Door zurca
#3366462
Ik ga heel hard mee duimen dat de uitslag gunstig mag zijn. Hopelijk voelt Smokey zich snel weer beter :-*
Door Cindy de Wolf
#3366503
De boosdoener
IMG_20190123_105600.jpg
IMG_20190123_105600.jpg (3.61 MiB) 2573 keer bekeken
Het resultaat
IMG_20190123_105600.jpg
IMG_20190123_105600.jpg (3.61 MiB) 2573 keer bekeken
Nee geen traumeel in huis, zal nog bestellen.

De uitslag duurt 8-10 dagen.
Inmiddels gelukkig wel al zijn behoefte gedaan. Maar overduidelijk au, wat misselijk. As good as it gets.
Bijlagen
IMG_20190124_110348.jpg
IMG_20190124_110348.jpg (4.77 MiB) 2570 keer bekeken
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door