Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3382394
Ons Mäxchen is vanochtend om vijf voor negen voor altijd in slaap gevallen... Rustig, snel, zonder complicaties. Herrchen heeft hem de inslaapkamer bij de dierenarts ingedragen en op de deken gelegd, en ik geloof dat Max het niet eens meer heeft gemerkt toen de eerste, rustgevende spuit werd gezet. Een paar seconden later de tweede spuit, en toen was hij al weg.

Hij was echt helemaal op ineens. Ik heb vannacht op de bank geslapen om snel bij hem te kunnen zijn als het nodig was, en moest zo ongeveer om het kwartier opspringen omdat hij probeerde op te staan maar daar de kracht niet voor had. Hij heeft wat slokjes water gedronken en we zijn nog even buiten geweest voor het geval hij moest plassen, maar hij wankelde alleen maar wat rond en viel toen gewoon neer. Helemaal op. Ik ben blij dat hij maar heel kort zo slecht is geweest, vanaf zaterdagavond. Hij wilde niet meer eten, dronk nauwelijks, kwijlde alleen maar wat taai slijm en probeerde voor het overige te slapen, maar om een of andere reden wilde hij zijn kop niet helemaal op de grond leggen, zodat slapen ook niet echt lukte. Mijn arme oude ventje. Het ging zo goed, totdat het ineens zo slecht ging. :'(

Bedankt iedereen, voor alle lieve woorden. :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door