Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3311139
bij het 1e biopt t-cellen idd. jaren later niks meer gevonden. wel af en aan bulten in de hals. toen maar de diagnose sialadenosis gekregen bij andere d.a.
blijft raar toch?
verwisselde biopten? ingekapseld? lichaam heeft ze zelf opgeruimd? ze weten het niet.
op het einde liet ze wel verschijnselen van kanker zien, sterk vermageren enz. maar het beestje was dan ook al 15 en ze is toen ingeslapen zonder verder onderzoek.
nou ja, wat jij zegt, als hugo zich maar goed voelt, dat is het belangrijkste.
Door fransbulletje
#3311154
enya13 schreef:bij het 1e biopt t-cellen idd. jaren later niks meer gevonden. wel af en aan bulten in de hals. toen maar de diagnose sialadenosis gekregen bij andere d.a.
blijft raar toch?
verwisselde biopten? ingekapseld? lichaam heeft ze zelf opgeruimd? ze weten het niet.
op het einde liet ze wel verschijnselen van kanker zien, sterk vermageren enz. maar het beestje was dan ook al 15 en ze is toen ingeslapen zonder verder onderzoek.
nou ja, wat jij zegt, als hugo zich maar goed voelt, dat is het belangrijkste.
Lijkt toch wel heel erg op verhaal van Hugo.
Het gekke is dat hij een jaar voor de diagnose aan de andere kant in zijn hals ook zo'n zelfde zwelling had.
Dierenartsen ( hebben er 3 naar gekeken) maakte zich geen zorgen want hij had geen symptomen dus niemand vond het noodzakelijk biopten te nemen.
Na een half jaar was die zwelling zo maar in eens verdwenen en is aan die kant ook nooit meer terug gekomen.
Als ik volgende keer bij mijn dierenarts ben ga ik jouw verhaal toch eens vertellen, dank je wel voor het delen.
#3311260
ik herken ook veel in jouw verhaal. het was niet mijn hondje, maar ik kende haar wel goed.
het schijnt dat er best regelmatig foute diagnoses met hodgkin gesteld worden [bij mensen ook], of een lichaam moet er zelf weerstand tegen kunnen aanmaken?? of de boel in de wacht kunnen zetten?
goede conditie in het algemeen helpt natuurlijk ook. goede weerstand zeker. goed werkend immuunsysteem enz.
dat cavaliertje was idd. een heel taai hondje voor het ras. super fit ook, altijd geweest.
ben benieuwd hoe het met hugo blijft gaan.
Door fransbulletje
#3315329
En onze Hugo gaat gewoon lekker door, nergens last van!
Hij zit lekker in zijn vel en ziet er supergoed uit.
DSC08917.JPG
DSC08917.JPG (3.26 MiB) 3916 keer bekeken
Helemaal happy met zijn nieuwe superzachte schapenvacht in zijn biabed!
www.sheepsjop.nl Mooie vachten voor leuke prijsjes!
#3316319
fransbulletje schreef:En onze Hugo gaat gewoon lekker door, nergens last van!
Hij zit lekker in zijn vel en ziet er supergoed uit.

DSC08917.JPG
Helemaal happy met zijn nieuwe superzachte schapenvacht in zijn biabed!
http://www.sheepsjop.nl Mooie vachten voor leuke prijsjes!
Ik zie dat schapenvachtje, supermooi. Maar stinken die dingen niet. Ik zag er laatst bij Intratuin liggen en die stonken toch een partij. Ik wilde er eigenlijk ook 1 kopen voor in mijn nieuwe mand maar als ze zo stinken hoef ik het niet.
Door fransbulletje
#3316335
tt-tjes schreef:Ik zie dat schapenvachtje, supermooi. Maar stinken die dingen niet. Ik zag er laatst bij Intratuin liggen en die stonken toch een partij. Ik wilde er eigenlijk ook 1 kopen voor in mijn nieuwe mand maar als ze zo stinken hoef ik het niet.
Nee hoor deze stinken echt niet, beetje leerluchtje maar dat verdwijnt bij gebruik. Heb voor ons zelf vachten op de bank en in de stoelen, echt heerlijk en de bullen willen geen andere kleedjes meer ::)

Bij sheepsjop hebben ze mooie frisse vachten. Een tip... neem voor honden niet te langharig, als er een ongelukje op gebeurd krijg je het nooit meer schoon.

www.schapenvel.nl verkoopt ook wasbare vachten
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door