Vanmorgen nog normaal gepoept en later tijdens de wandeling steeds aandrang zonder ontlasting. Bij thuiskomst 2x water gespuugt dus toch maar even de da gebeld. Die zei dat we nog even konden afwachten omdat ze 's morgens wel gewonen ontlasting had gehad. Vanmiddag leek het beter te gaan maar toen we na het koken terug in de woonkamer kwamen lag er een plas gal met een pluk gras erin. Daarna heeft ze een tijd op de bank geslapen maar net weer 2x buiten in het gras gespuugd. Ze heeft ook nog steeds aandrang… Ze wilde niets eten maar heeft wel wat gedronken.
VL slaapt vanacht op de bank en maakt morgenochtend gelijk een afspraak bij de da. Bah onze vrolijke renren ziek en tammig

Update van vandaag:
Mijn vriend is vanmorgen met haar bi de da geweest en er zitten botsplinters klein dat kon ze zo voelen en kon er ook wat uithalen. Nu krijgen ze altijd kvv maar kat Sam laat nog wel eens een stukje bot liggen wat 1 van de 3 dan oppeuzelt. Dat zijn altijd maar kleine stukjes van iets wat geschikt is voor katten. Sam heeft nu een fazantboutje gehad en wij denken dat het hier een stukje bot van is of ze moet buiten iets gevonden hebben watwij niet hebben gezien. Ze krijgt al haar hele leven vers en heeft ook een aantal jaar barf gekregen zonder enig probleem dus het verbaasd me wel

Ze heeft antibiotica en een pijnstiller voor de darmen gekregen (darmwand is beschadigd), een klisma en een soort van glijmiddel. Helaas hielp dat niet dus mijn vriend heeft vanmiddag nog even gebeld, nog een klisma gegeven maar er komt nog steeds niets uit. Ze heeft wat gegeten en ligt al wel uren rustig te slapen op de bank ga haar zo nog even uitlaten en kijken of er wat gebeurt en anders moeten we morgenochtend langskomen dan gaat ze onder narcose en word het verwijderd. Zal een nieuw topic starten in Medisch hoort daar meer thuis als in de bar