Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3172456
Brutus had laatst al dat het bij zijn poot niet lekker zat, toen was het tussen zijn tenen kapot. Nu heeft hij sinds een paar dagen ineens een bultje bovenop. Zijn poot lijkt ook dikker.
Afbeelding
Afbeelding
Heb snel wat foto's kunnen maken, smeer weer met groene leem wond pasta. Nog iets anders wat ik kan doen?
En hoe zou dit komen?
#3172535
Lil schreef: Grasaar erin?

Dat zijn hele misselijke rotdingen.
Zou het? Groeide hier wel veel, maar ik dacht dat ik heel voorzichtig was geweest Afbeelding

Stiekem hoop ik dat het vanzelf overgaat, Brutus en zijn poten is een drama, daar komt helaas geen DA bij in de buurt zonder verdoving
#3172543
Ik zou het meteen laten nakijken want je weet nooit wat het is.
Bij mijn labrador was het namelijk een kwaadaardige Mast Cell type 2 tumor.
Ze was toen pas tweeënhalf jaar oud. Dit was een half jaar geleden gebeurt.
Ik laat nu echt alles meteen nakijken. Het liefst nog dezelfde dag.
#3174090
Bij de DA geweest met zij poot, de groene leem pasta eraf gewassen en het leek me al een stuk minder gelukkig. Het is waarschijnlijk een abces geweest. Waardoor kon de DA niet meer zien. Advies was om vooral door de smeren 'met dat groene spul' omdat het helpt.
En een complimentje gekregen voor onze bolle; ondanks dat hij 7,5 is zag hij er bijzonder goed uit!  DA zou me ook geloven als ik zou zeggen dat hij een jaar of 3 is.
En onze DA heeft veel Amerikaanse buldoggen in de praktijk dus ik vond het een mooi compliment. Vervolgens zit hij nog eens te kijken en wat te spelen met Brutus en zegt; o,ja jij geeft vlees he? Zou dat nou zoveel uitmaken? En is hij ook nog actief op de club? (Het is een beetje de clubarts, vandaar de vele Amerikaanse buldoggen in de praktijk) Ik denk dat hem dat allemaal zo mooi jong houd hoor! Gewoon doorgaan met hem zo!

En Brutus heeft zich deze keer ook voorbeeldig gedragen bij de DA, dus ook complimentje voor hem!
#3174097
constance.blokzijl schreef: Bij de DA geweest met zij poot, de groene leem pasta eraf gewassen en het leek me al een stuk minder gelukkig. Het is waarschijnlijk een abces geweest. Waardoor kon de DA niet meer zien. Advies was om vooral door de smeren 'met dat groene spul' omdat het helpt.
En een complimentje gekregen voor onze bolle; ondanks dat hij 7,5 is zag hij er bijzonder goed uit!  DA zou me ook geloven als ik zou zeggen dat hij een jaar of 3 is.
En onze DA heeft veel Amerikaanse buldoggen in de praktijk dus ik vond het een mooi compliment. Vervolgens zit hij nog eens te kijken en wat te spelen met Brutus en zegt; o,ja jij geeft vlees he? Zou dat nou zoveel uitmaken? En is hij ook nog actief op de club? (Het is een beetje de clubarts, vandaar de vele Amerikaanse buldoggen in de praktijk) Ik denk dat hem dat allemaal zo mooi jong houd hoor! Gewoon doorgaan met hem zo!

En Brutus heeft zich deze keer ook voorbeeldig gedragen bij de DA, dus ook complimentje voor hem!
Als je dan toch naar de da moet, is zo'n bezoek met complimentjes wel leuk!
#3174215
Hope schreef: Als je dan toch naar de da moet, is zo'n bezoek met complimentjes wel leuk!
Ja toch? En we hebben een fijne DA hoor, zal je nooit een middeltje geven wat je dan goedkoper zelf in de winkel kan halen bijvoorbeeld.
Hij is degene die me glucosamine heeft aangeraden naar aanleiding van de heupfoto's van Brutus. Waarbij hij ook zegt; veel da's verkopen het wel, maar het is goedkoper als je naar de Tuinen gaat of Kruidvat. Die zijn net zo goed Afbeelding
Hij is dus ook zeker niet anti-vers/barf. Hij geeft zelf altijd aan dat hij er geen verstand van heeft. En dan zulke complimentjes krijgen is toch leuk!
#3174242
constance.blokzijl schreef: Bij de DA geweest met zij poot, de groene leem pasta eraf gewassen en het leek me al een stuk minder gelukkig. Het is waarschijnlijk een abces geweest. Waardoor kon de DA niet meer zien. Advies was om vooral door de smeren 'met dat groene spul' omdat het helpt.
En een complimentje gekregen voor onze bolle; ondanks dat hij 7,5 is zag hij er bijzonder goed uit!  DA zou me ook geloven als ik zou zeggen dat hij een jaar of 3 is.
En onze DA heeft veel Amerikaanse buldoggen in de praktijk dus ik vond het een mooi compliment. Vervolgens zit hij nog eens te kijken en wat te spelen met Brutus en zegt; o,ja jij geeft vlees he? Zou dat nou zoveel uitmaken? En is hij ook nog actief op de club? (Het is een beetje de clubarts, vandaar de vele Amerikaanse buldoggen in de praktijk) Ik denk dat hem dat allemaal zo mooi jong houd hoor! Gewoon doorgaan met hem zo!

En Brutus heeft zich deze keer ook voorbeeldig gedragen bij de DA, dus ook complimentje voor hem!
Nou, hartstikke goed joh! Fijn dat de plek al stukke minder is!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door