Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#3280867
Inmiddels zijn we bijna 2 weken bezig met de sporimune en zijn we begonnen met het voorzichtig verlagen van de prednison.
Chendo heeft nog steeds ontzettende vraatzucht en en drinkt nog best veel. Verder is hij heel erg hyper, en wil de hele dag op Balou rijden, iets wat hij nooit gedaan heeft. Hij heeft gelukkig geen buikpijn oid op dit moment.
Ik wil nog ff zoeken naar bijwerkingen van dit middel.
Door tt-tjes
#3281495
Ja dat weet ik. Er zit ook een loopse teef in de buurt maar daar reageerde hij voorheen nooit op.
Zal misschien ook met Bono te maken hebben of met zijn eeuwige zoektocht naar eten.
Door tt-tjes
#3282040
Vandaag heb ik contact met Lisette Overduin gehad. Vanaf morgen gaat Chendo over op om de dag een halve tablet prednison. Hij heeft nu 9 dagen een halve pred gehad en nu gaan we dus proberen of om de dag ook vol te houden is. Dit gaan we dan ongeveer 14 dagen proberen. Als dat goed gaat gaan we over op 2x per week en dan helemaal stoppen.
Hij verliest ontzettend veel vacht op dit moment en zijn voetjes zijn rood en schilferig. Volgens Lisette is dit toch aan de prednison te wijten en zou dat beter moeten worden als hij geen pred meer krijgt.
Ik ben een beetje huiverig om te pred te verlagen maar niet geschoten is altijd mis.
Maandag gaan we bloed prikken om te kijken wat zijn waardes nu zijn.
Door tt-tjes
#3282114
Het gaat goed met hem. Hij (vr)eet goed. Drinkt niet meer zoveel maar en lijkt zich happy te voelen. Geen dikke buik en geen buikpijn.
Gebruikersavatar
Door pike
#3282152
tt-tjes schreef:Het gaat goed met hem. Hij (vr)eet goed. Drinkt niet meer zoveel maar en lijkt zich happy te voelen. Geen dikke buik en geen buikpijn.
Dat klinkt zeker niet verkeerd. Hopelijk gaat het goed met afbouwen van de pred. Dat zou toch geweldig zijn!
Door Eef+Stippels
#3282171
tt-tjes schreef:Het gaat goed met hem. Hij (vr)eet goed. Drinkt niet meer zoveel maar en lijkt zich happy te voelen. Geen dikke buik en geen buikpijn.
Heel fijn!!
Door Lizzy
#3282244
tt-tjes schreef:Het gaat goed met hem. Hij (vr)eet goed. Drinkt niet meer zoveel maar en lijkt zich happy te voelen. Geen dikke buik en geen buikpijn.
Hee, maar dat is goed nieuws zeg! Ik ben blij voor jullie!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door