Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Chantalletie
#3154048
Neg terug van de da. Zijn darmen zagen er op de foto ook onrustig uit, een verdikking (wat duid op een ontsteking) en wat rommelig, zoals de da zei. Het contrast-vloeistof was nog niet helemaal bij z'n endeldarm daarom moet ik morgen weer terug komen voor een foto en kunnen we, hopelijk, een verstopping uitsluiten.

Man mijn arme kereltje, heb zo met hem te doen.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3154052
Lizzy schreef: Hij heeft de afgelopen dagen geen ontlasting meer gehad? Ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik het zeg maar ik vind dit allemaal te lang gaan duren :-\
+1!
Gebruikersavatar
Door Chantalletie
#3154054
Ik vind het zelf ook lang duren maar ik kan niet meer dan aanhoren wat de da zegt. Heb er zelf ook geen verstand van  :'(
Hij heeft sinds zaterdag geen ontlasting meer gehad. Sinds vrijdag niks meer gegeten, verklaard dat niet waarom hij nu geen ontlasting meer heeft?

Wat vermoed jij dan Lizzy?
Door Lizzy
#3154057
Chantalletie schreef: Ik vind het zelf ook lang duren maar ik kan niet meer dan aanhoren wat de da zegt. Heb er zelf ook geen verstand van  :'(
Hij heeft sinds zaterdag geen ontlasting meer gehad. Sinds vrijdag niks meer gegeten, verklaard dat niet waarom hij nu geen ontlasting meer heeft?

Wat vermoed jij dan Lizzy?
Nou, als dit om een verstopping gaat, stopt een hond met eten en ontlasten. Dat hoeft niet, maar dat kan wel. En dan gaat dit dus te lang duren. En dan hadden ze je dus niet naar morgen moeten schuiven maar vandaag iets moeten doen.
Gebruikersavatar
Door Chantalletie
#3154058
Ja snap ik. Zoals ik begrijp willen ze morgenvroeg 7 uur nog een foto maken omdat dan het contrast-vloeistof in de endeldarm zit. Zoals het er nu uitziet zit er geen verstopping, tot aan de dikke darm ongeveer, maar ze hebben wel een ontsteking gezien.

Ik weet niet wat ik nog meer kan/moet doen, ben echt radeloos.

Enig lichtpuntje is wel dat hij weer kan kwispelen en zn oren weer omhoog staan als ik tegen hem praat, hij is iets minder sloom als de afgelopen dagen.
Door Ike
#3154063
Jeetje, ik schrik eigenlijk als ik lees dat hij vanaf vrijdag niet meer heeft gegeten en vanaf zaterdag geen ontlasting meer heeft gehad, en je dierenarts je weer naar huis stuurt!  ???
Is er geen andere dierenarts in de buurt waar je nog heen kan vanavond?
Als het echt een verstopping is wil je niet wachten tot morgen  :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door