Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door rosmin
#3113226
Me and my boys! schreef: Ik ga met pinksteren samen met zimba een paar dagen weg...quality time..
Ik hoop nog naar zee te kunnen met hem, met de auto erheen en hem dan door t losse zand ff dragen tot we bij de zee zijn...
hij is gek op strand en zee.... wat zal ie genieten ...
Dat is de kunst,
om te genieten van Zimba en hem laten genieten zoveel het kan,
aan je inzet zal het niet liggen  :-*
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3113262
Me and my boys! schreef: had ie maar longwormen, is ook niet alles... maar goed...
verder heb ik niks op mn te doen lijstje kwa medische toestanden..
Ik ga met pinksteren samen met zimba een paar dagen weg...quality time..
Ik hoop nog naar zee te kunnen met hem, met de auto erheen en hem dan door t losse zand ff dragen tot we bij de zee zijn...
hij is gek op strand en zee.... wat zal ie genieten ...
:-* :-*
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3113337
Me and my boys! schreef: had ie maar longwormen, is ook niet alles... maar goed...
verder heb ik niks op mn te doen lijstje kwa medische toestanden..
Ik ga met pinksteren samen met zimba een paar dagen weg...quality time..
Ik hoop nog naar zee te kunnen met hem, met de auto erheen en hem dan door t losse zand ff dragen tot we bij de zee zijn...
hij is gek op strand en zee.... wat zal ie genieten ...
Wat een mooi idee, geniet ervan!!  :)
Door inni
#3113354
Me and my boys! schreef: had ie maar longwormen, is ook niet alles... maar goed...
verder heb ik niks op mn te doen lijstje kwa medische toestanden..
Ik ga met pinksteren samen met zimba een paar dagen weg...quality time..
Ik hoop nog naar zee te kunnen met hem, met de auto erheen en hem dan door t losse zand ff dragen tot we bij de zee zijn...
hij is gek op strand en zee.... wat zal ie genieten ...
O0 O0 O0 dan geniet jij vast ook
Gebruikersavatar
Door Dian
#3113798
Ellen, ik weet geen zinnig woord te zeggen....... wil je en natuurlijk Danny en Mike, heel veel sterkte wenzen en ik hoop dat Zimba op pijnstillers nog een poosje zo door mag gaan :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3113848
we gaan zo voor controle.. foto van zn longen en ik wil dat ze foto s van zn ene achterpoot maken...
en de meds moeten aangepast worden... 3 x 1 1/2 tramadol werkt niet meer...
hij loopt bagger slecht
Gebruikersavatar
Door Inouchka
#3113850
Me and my boys! schreef: we gaan zo voor controle.. foto van zn longen en ik wil dat ze foto s van zn ene achterpoot maken...
en de meds moeten aangepast worden... 3 x 1 1/2 tramadol werkt niet meer...
hij loopt bagger slecht
Heel veel sterkte, hopelijk goed nieuws!.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3113954
tumor is gegroeid.... was 10 dagen geleden 4.2 centimeter en nu 5.4 centimeter... vanaf morgen aan de prednison....moet tussen de previcox en pred 24 uur zitten...... over 10 dagen telefonisch contact en controle foto over 2 mnd...... chemo kwam ter sprake maar dat doe ik niet....
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3113966
Oef...... je weet dat de tumor gaat groeien, maar blijft hopen dat het traag gaat, stil staat, helaas blijft de tumor nu groeien.
De previcox is  nu bij de tramadol?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door