Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Anne in Zweden
#3370706
Hope schreef:Oh wauw, dat is een goed idee!

Heeft er iemand ooit al eens eerder van gehoord? Ik neem aan dat de honden daar niet allemaal bij bosjes omvallen omdat ze hun eten bevroren krijgen. Ik vind het best geniaal eigenlijk.
Ik heb mijn vrienden (met een sledehondenbedrijf) nog nooit horen klagen dat het zo'n dure hobby is omdat ze na iedere maaltijd 26 nieuwe honden moeten bestellen. :biggrin2:

De rol kvv moet denk ik wel echt goed bevroren zijn, zodat ze geen grote stukken tegelijk kunnen afbijten. Een rol goed bevroren kvv is een moordwapen, zo hard, daar kan een hond echt wel lekker even zijn tanden op scherpen. Desnoods neem je hem het laatste stukje van de rol af, als hij dat in één keer dreigt in te slikken.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3370713
Anne in Zweden schreef:Ik heb mijn vrienden (met een sledehondenbedrijf) nog nooit horen klagen dat het zo'n dure hobby is omdat ze na iedere maaltijd 26 nieuwe honden moeten bestellen. :biggrin2:

De rol kvv moet denk ik wel echt goed bevroren zijn, zodat ze geen grote stukken tegelijk kunnen afbijten. Een rol goed bevroren kvv is een moordwapen, zo hard, daar kan een hond echt wel lekker even zijn tanden op scherpen. Desnoods neem je hem het laatste stukje van de rol af, als hij dat in één keer dreigt in te slikken.
;D

Mijn vriezer staat op -18. Zo'n rol is bikkelhard ja. Ik ga het eens in mijn overpeinzingen meenemen :P
Door Anne in Zweden
#3370716
Hope schreef:;D

Mijn vriezer staat op -18. Zo'n rol is bikkelhard ja. Ik ga het eens in mijn overpeinzingen meenemen :P
Eventueel kun je hem eerst op je dikke teen laten vallen, om te controleren of ie wel echt goed bevroren is. :crazy2:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3370717
Anne in Zweden schreef:Eventueel kun je hem eerst op je dikke teen laten vallen, om te controleren of ie wel echt goed bevroren is. :crazy2:
Probeer jij dat eerst even met een rol uit jouw vriezer?
Mijn tenen zijn zo dun, ik mis vast ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Hope
#3370724
Ik denk niet dat hij een rol in één keer door kan slikken. Gevaarlijk lijkt het me niet. Ik zou het eens kunnen proberen. Ik verwacht niet dat het tandsteen dan als in een wonder af springt hoor maar misschien wordt het dan in elk geval niet erger. Of heeft meneer gewoon een keer langer wat in zijn bak liggen dan 0,008 seconde. ::)
#3370783
Ik geef ze in de zomer wel eens een stukje bevroren vis om mee te spelen en af te koelen. Dat deed ik al voor ik barfte.
En onlangs had ik bij het portioneren zoveel dooivocht dat ze het onmogelijk op konden drinken die dag, dus heb ik het in ijsbrokvormpjes ingevroren. Leuk waterijsje voor hete dagen deze zomer.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3371033
Ook op vakantie geen jeuk :o :o :o :o :o

Het doosje apoquell ligt ongebruikt in de tas.
Onze enige zorg zijn die stomme teken. Gelukkig werkt mijn spray best goed. Het is geen bravecto natuurlijk dus ik pluk er nog wel een teek af (gisteren twee die nog rondliepen op zijn vacht) maar dat is te doen.
Gebruikersavatar
Door pike
#3371047
Hope schreef:Ook op vakantie geen jeuk :o :o :o :o :o

Het doosje apoquell ligt ongebruikt in de tas.
Onze enige zorg zijn die stomme teken. Gelukkig werkt mijn spray best goed. Het is geen bravecto natuurlijk dus ik pluk er nog wel een teek af (gisteren twee die nog rondliepen op zijn vacht) maar dat is te doen.
Wat heerlijk voor jullie, en voor Nelson zelf natuurlijk ook :D
Gebruikersavatar
Door Hope
#3371056
Lizzy schreef:Ongelofelijk he?! Wat fijn!!!!! Ja teken... Ik weet niet wat je gebruikt nu? Heb je zelf iets samengesteld?
Ik gebruik nu die dr mercula die jij ermee opstuurde. Als je een beter product of recept weet hoor ik het graag!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door