Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3368635
Ja qua uiterlijk kan vacht een hoop doen om dik te lijken. Soms heb ik hier zoiets hmmm die wordt wel wat dikker totdat ik ze weer flink heb gekamt.

Maar ook inderdaad Maci is ook heel vaak heel mager geweest en krijgt het meest te eten, jeuk kost energie ja
Gebruikersavatar
Door pike
#3368669
pearlsofpassion schreef:Ik denk steeds: is die topictitel nu nóg niet veranderd? :cool:
Of is dat het noodlot tarten? :P
Ik kijk ook steeds met angst en beven, zou het nog steeds wel goed gaan? Die titel doet wel wat hoor.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3368672
pearlsofpassion schreef:Ik denk steeds: is die topictitel nu nóg niet veranderd? :cool:
Of is dat het noodlot tarten? :P
Hahahaha, ik durf eigenlijk niet nee ;D ;D
Maar vooruit dan.
Het werkte ook vandaag nog uitstekend!
Door Eef+Stippels
#3368743
Hope schreef:Haha, ik denk het wel.
Ik was niet van plan om te mailen dat wij de ontdekking van de eeuw hebben gedaan en we dit véél eerder hadden moeten doen.
Meer iets in de trant van: we hebben het toch maar geprobeerd want voor mijn gevoel hadden we niets meer te verliezen en vooralsnog lijkt het erg goed te helpen.
Zou ik zeker doen :)
Er zitten misschien nog wel meer mensen met de handen in het haar. Voor hun hond zou het ook een verademing kunnen zijn.
En dierenartsen nemen volgens mij wel vaak mee wat ze van hun patienten horen qua wat werkt en wat niet.

Heel fijn dat het nog steeds zo goed gaat :-*
Gebruikersavatar
Door Hope
#3368761
Nog steeds geen jeuk, zelfs de topictitel aanpassen kon geen kwaad ;D

Hij is niet aangekomen, hij weegt keurig zijn 30,5 kilo maar hij ziet er toch echt dikker uit.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3368834
Langzaam maar zeker begint het uit te werken. Allemaal nog helemaal geen ramp maar we zien hem zo af en toe eens een beetje krabben. Dat maakt dat we gaan nadenken over het vervolg.

Uiteraard gaat hij weer cytopoint krijgen maar we twijfelen over de hoeveelheid. Hij is nu 3,5 week héél goed doorgekomen op 30mg waar 40 word geadviseerd. In America worden er hogere doseringen gegeven en dat helpt beter.
Ik weet alleen niet wat de definitie van beter is. Beter hoeft namelijk niet want hij had geen jeuk. Het is alleen de vraag of hij op 40 langer zover nieuwe injectie kan dan op 30. Als beter dus betekend langer dan is het natuurlijk erg welkom.

Ik heb dus weer een nieuwe vraag. Wat zouden jullie doen en waarom.
Mijn gevoel zegt gewoon 40 proberen en kijken wat er gebeurd. Aan de andere kant is 30 goedkoper en is het natuurlijk geen zoutoplossing die je inspuit. Het blijft een chemisch goedje en misschien is hoe minder wel beter.
Door Anne in Zweden
#3368836
Hope schreef:Langzaam maar zeker begint het uit te werken. Allemaal nog helemaal geen ramp maar we zien hem zo af en toe eens een beetje krabben. Dat maakt dat we gaan nadenken over het vervolg.

Uiteraard gaat hij weer cytopoint krijgen maar we twijfelen over de hoeveelheid. Hij is nu 3,5 week héél goed doorgekomen op 30mg waar 40 word geadviseerd. In America worden er hogere doseringen gegeven en dat helpt beter.
Ik weet alleen niet wat de definitie van beter is. Beter hoeft namelijk niet want hij had geen jeuk. Het is alleen de vraag of hij op 40 langer zover nieuwe injectie kan dan op 30. Als beter dus betekend langer dan is het natuurlijk erg welkom.

Ik heb dus weer een nieuwe vraag. Wat zouden jullie doen en waarom.
Mijn gevoel zegt gewoon 40 proberen en kijken wat er gebeurd. Aan de andere kant is 30 goedkoper en is het natuurlijk geen zoutoplossing die je inspuit. Het blijft een chemisch goedje en misschien is hoe minder wel beter.
Ik denk dat je dat inderdaad alleen te weten komt door het een keer uit te proberen. Ja, het blijft een chemisch goedje, en minder is beter, maar als je dan vaker moet spuiten, heb je ook niets gewonnen. Doe de volgende keer dus eens 40 en hou in de gaten of er verschillen zijn - niet alleen in werkingsduur. Kijk ook of Nelson beter of minder goed reageert als hij 40 mg krijgt ingespoten (in de zin van: geven die 10 mg extra bijwerkingen als misselijkheid of gebrek aan eetlust oid). Eén keer proberen, dan ben je al stuk wijzer. In de wetenschap dat je de volgende keer gewoon weer 30 mg kunt geven, omdat dat in ieder geval een probleemloze dosis is.

Wel fijn hoor, dat het zo goed gaat!
Door Lizzy
#3368873
Poeh. Lastig. Je weet gewoon niet wat het betekent als je 40 in laat spuiten..... Dus om dat verschil te kunnen beoordelen, zou je dat toch een keer in moeten laten spuiten en dan inderdaad heel nauwkeurig moeten bijhouden hoe hij zich voelt, hoe lang het werkt, etc.
Door Janie2
#3368892
3,5 week alweer, geweldig!
Wat zijn de doseringen in Amerika die gegeven worden? Voor zijn gewicht nog hoger dan 40?

In principe is er niets mis met iedere drie weken 30
Mg toch? Of hoop je dan dat 40 iets van 5 weken jeukvrij geeft?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door