Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Radja
#2816513
Ga jullie allemaal weer bedanken voor alle lieve,fijne reacties en voor zo ontzettend veel knuffels! BP leden geven andere leden zo als ik,maar er zijn vrij veel andere lieverds heen gegaan,naar de andere kant van de regenboog,zo veel steun en dat maakt het iets wat makkelijker,want vele van jullie hebben ook vreselijke verliezen meegemaakt en BP heeft voor iedereen lieve woorden en knuffels over! En daar staat BP voor,jullie zijn echt fantastisch!! Stuk voor stuk! Mijn topic is waanzinnig veel gelezen,vele hebben een reactie geplaatst en ben jullie echt dankbaar :-* mijn hart :'( en dat duurt nog wel een hele lange tijd,want het gemis wordt ieder dag meer en meer,maar ook dat herkennen jullie!
:-* :-* :-* voor jullie en nogmaals bedankt! :'(
Gebruikersavatar
Door cath
#2816580
ik wens  je heel veel sterkte de komende tijd!
ik ben vorig jaar ook mijn katje verloren.
de leegte die daarna komt is zo moeilijk!
het verlies van een huisdier kan  zo'n pijn doen, dat ik dacht dit wil, ik nooit  meer!
maar ik kon die leegte niet verdragen,  het gemis was te groot, en ik heb  terug  katjes genomen, niet om te vervangen , zeker niet,
want geen enkele kat zal haar kunnen vervangen,  wat niet wegneemt dat ik van mijn huidige katten erg geniet, het verzacht écht wel, maar vergeten doe je ze nooit. je denkt  er aan met een glimlach.
je denkt aan de mooie momenten die je met haar hebt gehad, mijn kat was 13, en ze was mijn alles, mijn jongste zoon noemde haar ook zijn "zusje", ik vond het dan ook zo ontroerend dat jouw zonen haar óók zo zagen als "zusje"! :bigarmhug: :bigarmhug:


cath







cath
Door Lil
#2817048
Ik vond het eind mei ook een warm bad. Eindelijk mensen die begrijpen wat zo'n verlies betekend. Het is echt een behoorlijk rouwproces en daar moet je alle tijd en gelegenheid toe nemen!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door