Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2813482
Ach nee toch  :'( :'( :'(

Wat erg  :(
Heel veel sterkte met het verwerken van dit rotnieuws.


Verklaart dit nu ook het hoesten en de benauwdheid van de afgelopen maanden ?

Ik vind het echt zo erg voor jullie
je was al die tijd al zo bezorgd ,en nu dit nieuws plotseling.

Nogmaals sterkte ! :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Radja
#2813488
Daantje,nee dat waren toch echt haar stembanden,de DA hoorde gisteren duidelijk dat die slap waren,dan hoor je een click geluid. Denk wel dat ze daardoor en de stembandgebeuren,wat we toen ook nog niet wisten,die oververhitting heeft gekregen. Het verklaard wel het hoesten,maar helaas hoort dat hoesten ook bij die dingen die ik schreef. Ben bang dat we nooit op tijd zouden zijn geweest. Ik klink nuchter,maar inwendig ga ik kapot,het is wel mijn meissie :'(
Door nanne
#2813506
Ach lieve schat toch, wat een k....bericht!!!! Dat was wel het laatste wat je verwacht had. En je bent
zo goed voor je lieverd, doet alles voor haar...pfffff en dan dit.

Ik wil wel zeggen dat ik je een enorme topper vindt...dat je jouw meisje een waardig afscheid gunt
zonder eindeloos door dokteren wat waarschijnlijk toch niets uithaalt. Jouw liefde voor Radja is zo
enorm groot dat je je eigen gevoel aan de kant zet en daar heb ik veel bewondering voor.

Ik hoop, lieve Jacqueline, dat Radja nog een tijdje zonder pijn bij jullie mag zijn zodat jullie samen naar
het afscheid toe kunnen groeien. Het zal enorm veel pijn doen maar vergeet niet dat je dit uit liefde voor
je meisje doet. Je mag jezelf nooit iets verwijten, jij hebt alles gedaan wat je kon en je hebt vooral Radja
een heerlijk leven gegeven...

Ik wens je ontzettend veel sterkte, hele dikke knuffel van mij voor jou en voor Radja XXX
#2813513
Radja schreef: Daantje,nee dat waren toch echt haar stembanden,de DA hoorde gisteren duidelijk dat die slap waren,dan hoor je een click geluid. Denk wel dat ze daardoor en de stembandgebeuren,wat we toen ook nog niet wisten,die oververhitting heeft gekregen. Het verklaard wel het hoesten,maar helaas hoort dat hoesten ook bij die dingen die ik schreef. Ben bang dat we nooit op tijd zouden zijn geweest. Ik klink nuchter,maar inwendig ga ik kapot,het is wel mijn meissie :'(

je hebt ontzettend je best gedaan ,meer kun je ook niet doen helaas. :(
Dit had ook niemand gedacht

Je meisje zal je dankbaar zijn voor alles wat je voor haar doet en al gedaan hebt!
Ik wens jullie nog een goede tijd samen toe
:bigarmhug:
Door eelke
#2813552
Aaah Radja.....ze is nu 14 toch?

Dan denk ik dat ze nu toch wel gewoon echt 'op' is. Als je bekijkt hoeveel jij voor haar hebt gedaan de afgelopen maanden, en hoe ze toch nog is opgeknapt en genoten heeft, kun je jezelf denk ik niks verwijten en kun je je er alleen maar bij neerleggen dat het aller grootste nadeel van huisdieren hebben, is dat je ze overleeft.  :'(

Ik wens jullie nog een fijne tijd samen, en een waardig en prettig afscheid  toe  :-*
Gebruikersavatar
Door Radja
#2813570
eelke schreef: Aaah Radja.....ze is nu 14 toch?

Dan denk ik dat ze nu toch wel gewoon echt 'op' is. Als je bekijkt hoeveel jij voor haar hebt gedaan de afgelopen maanden, en hoe ze toch nog is opgeknapt en genoten heeft, kun je jezelf denk ik niks verwijten en kun je je er alleen maar bij neerleggen dat het aller grootste nadeel van huisdieren hebben, is dat je ze overleeft.  :'(

Ik wens jullie nog een fijne tijd samen, en een waardig en prettig afscheid  toe  :-*
4 februari zou ze 14 worden en de rest wat je schrijft is o zo waar en o zo hard en doet o zo pijn!
Door eelke
#2813634
Radja schreef: 4 februari zou ze 14 worden en de rest wat je schrijft is o zo waar en o zo hard en doet o zo pijn!
Zó begrijpelijk!  :bigarmhug: zou voor mij de enige reden zijn om geen huisdieren meer te nemen, omdat je ze steeds weer kwijt raakt...  :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door