Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Xerox
#2594338
Senta, oeh dat klinkt heel interessant, vertel  :D

Edit; als je newpharma bedoelt, die heeft de Skin en Joint momenteel niet  :(
Laatst gewijzigd door Xerox op do 07 feb 2013, 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door BAC
#2594475
Die bedoel ik idd, en zit te kijken ze zijn nu weer 5 euro duurder geworden ::)
Maar dan scheelt het nog 11 euro.

De levertijden wisselen per dag, gewoon steeds ff kijken!
Door Ilona81
#2594893
Ons hondje met spondylose krijgt de joint. Doet het er goed op. Krijgt het nog niet super lang, maar je ziet echt verbetering! Voorheen kon ie soms amper lopen, nu scheurt ie bij tijden weer voorbij je! Mag ook wel, hij is nog jong zat! Pas 4 jaar.

Wat betalen jullie voor een flesje dan? Ik heb toen voor een flesje van 100 ml € 26,50 betaald. Moest bij die shop nog iets anders hebben, dus ook niet verder gekeken naar prijzen...
Gebruikersavatar
Door Xerox
#2595145
mysmoothcollies schreef: Vind het nog steeds stevig aan de prijs, hoelang doe je met 1 flesje?
Dat hangt van het gewicht van de hond af. Je geeft 1 ml per 10 kg lichaamsgewicht.
Door kimber
#2595547
Genji Miles schreef: Ik bestel hem altijd voor Genji hier: http://www.newpharma.be/apotheek/search ... key1=doils als je er twee bestelt tegelijk (ivm bezorgkosten) ben je nergens goedkoper uit zover ik weet...
Zo dat scheelt best veel!
Ik de Doils Joint (nu voor de 1e keer) bij Petduka besteld, was daar in de aanbieding voor 43,95 + 3,50 verzendkosten.
Volgende keer bestel ik hem bij Newpharma en dan neem ik er inderdaad gelijk twee dat scheelt best veel ;)

Dank je voor de tip!
Door Cindy de Wolf
#2595774
Hier ook bij Newpharma MAAR de 2 keer dat ik het hier besteld heb zaten ze de flesjes ook al bijna tegen de datum aan, dus ik denk dat ze partijtjes opkopen die nog 3 maanden goed zijn. In het begin bestelde ik ze bij dierapotheker.nl. Hier gaan er bijna 2 flesjes per maand doorheen.
Door BAC
#2595828
ijn echt veel te laag gedoseerd in omega om therapeutisch  te kunnen werken, of je zo dr ontzettend veel van moeten geven wil je aan de dosering van doils voldoen, en dan ben je inene een stuk duurder uit.
Gebruikersavatar
Door LoesT
#2596823
Ik heb het voor het gemak bij de dierenarts besteld, maar wat een prijsverschil, niet normaal.
Maakt in mijn geval niet zoveel uit omdat  ik minstens een half jaar doe met 1 flesje.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door