Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sonja
#2454259
En weer terug van de da. Die had geen verklaring voor het bloeden, maar zag ook geen reden om aan een baarmoederontsteking te denken. Ze maakt ook verder geen zieke indruk en probeerde in de wachtkamer nog een gecastreerde reu te berijden  :-X
We hebben dus maar de 1e dosis Alizin gegeven. En verder even afwachten.
Door Ike
#2454452
Gelukkig geen baarmoeder ontsteking!
De duimen blijven door gaan hoor Sonja, sterkte  :-* :-*
Door Kristien9384
#2454607
Dat ze een andere hond (gecastreerde reu of wat dan ook) probeerde te berijden, duidt eerder op stress en dat zou ook een verklaring kunnen zijn voor het plotseling weer heviger bloeden! Ze heeft natuurlijk na wat er allemaal gebeurd is dit weekend toch ook wel stress gehad; wie weet hoe ze zich heeft moeten verweren tegen Olivier, ze heeft vreemde mensen in huis gehad en wat al niet meer... Dan naar de da en dan is haar gedrag in de wachtkamer daar een uiting van, net zoals mogelijk het heviger bloeden. Veel sterkte en hopelijk is alles snel weer rustig bij jullie!!
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2454629
Kristien9384 schreef: Dat ze een andere hond (gecastreerde reu of wat dan ook) probeerde te berijden, duidt eerder op stress en dat zou ook een verklaring kunnen zijn voor het plotseling weer heviger bloeden! Ze heeft natuurlijk na wat er allemaal gebeurd is dit weekend toch ook wel stress gehad; wie weet hoe ze zich heeft moeten verweren tegen Olivier, ze heeft vreemde mensen in huis gehad en wat al niet meer... Dan naar de da en dan is haar gedrag in de wachtkamer daar een uiting van, net zoals mogelijk het heviger bloeden. Veel sterkte en hopelijk is alles snel weer rustig bij jullie!!
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben!
Gebruikersavatar
Door Dian
#2454807
we duimen hier verder voor Nena en ik vind de verklarig van Kristien ook wel een logische............

hoe vaak moet ze nu zo'n spuit Alizin hebben??

hè, vind het zo rot voor Nena :( en voor jou ook natuurlijk :-* :-* :-*
Door danielle1980
#2454815
ik denk dat ze gewoon loops is nog en de loopsheid afmaakt...
en juist gunstig teken is dat ze 'zo bloed' want dat is ze niet drachtig
Gebruikersavatar
Door Hitam
#2454868
Helder bloed is wel een goed teken. Ofwel voortzetting van de loopsheid ofwel een opruimreactie van de baarmoeder. Zeker als ze niet ziek is.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2455320
Ik heb vandaag nog maar een paar druppeltjes gezien. Was nu was meer bruinrood (als oud bloed) en wat wateriger dan gisteren. Ze gedraagt zich absoluut niet ziek. Spuit 2 is er vandaag in gegaan.
En nog een dikke  :thumbup: voor de da die na het horen van het verhaal alleen maar de kosten van de Alizin in rekening heeft gebracht en geen consulten heeft gerekend.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2455344
Sonja schreef: Ik heb vandaag nog maar een paar druppeltjes gezien. Was nu was meer bruinrood (als oud bloed) en wat wateriger dan gisteren. Ze gedraagt zich absoluut niet ziek. Spuit 2 is er vandaag in gegaan.
En nog een dikke  :thumbup: voor de da die na het horen van het verhaal alleen maar de kosten van de Alizin in rekening heeft gebracht en geen consulten heeft gerekend.
Dat is erg aardig van die da zeg!
Ik hoop dat Nena er niets aan overhoud. :-*
Door flodder en dwarrel
#2455345
Sonja schreef: Ik heb vandaag nog maar een paar druppeltjes gezien. Was nu was meer bruinrood (als oud bloed) en wat wateriger dan gisteren. Ze gedraagt zich absoluut niet ziek. Spuit 2 is er vandaag in gegaan.
En nog een dikke  :thumbup: voor de da die na het horen van het verhaal alleen maar de kosten van de Alizin in rekening heeft gebracht en geen consulten heeft gerekend.
dat is zeker :thumbup: van die da
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door