Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2454224
Al eens gedacht aan een natuurlijk product? misschien dat je de Puur plus al kent? bij allerlei soorten pijnen in te zetten en daarbij ook ontstekingsremmend werkt het is op basis van verschillende kruiden en kan het naast een synthetisch middel geven worden dit laatste kan je dan in veel gevallen langzaam afbouwen. wat ik persoonlijk een voordeel vind. Ik heb in het verleden wel met de cox compositum ervaring op gedaan maar als ik de Puur plus nu nodig zou hebben dan zou ik die nu nemen want het scheelt in prijs ...daar let ik dan wel weer op.
suc6 ermee!
#2455097
Whisker schreef: Al eens gedacht aan een natuurlijk product? misschien dat je de Puur plus al kent? bij allerlei soorten pijnen in te zetten en daarbij ook ontstekingsremmend werkt het is op basis van verschillende kruiden en kan het naast een synthetisch middel geven worden dit laatste kan je dan in veel gevallen langzaam afbouwen. wat ik persoonlijk een voordeel vind. Ik heb in het verleden wel met de cox compositum ervaring op gedaan maar als ik de Puur plus nu nodig zou hebben dan zou ik die nu nemen want het scheelt in prijs ...daar let ik dan wel weer op.
suc6 ermee!
Dank je voor het meedenken!  :) Ik zal het eens overleggen. thx  :)

Barfplaats wordt gesponsord door