Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2429784
Lizzy schreef: En? Hoe staat het ervoor?

(jij hebt dat met Sammy, ik met Linga, dat we waarschijnlijk nooit zullen weten wat er nou mis was.... Vervelend he..... :-\)
Sorry voor de late update, was een beetje teleurgesteld gister  :'( :'( :'(

Ondanks dat Sammy echt onwijs goed gaat en geen symptomen meer heeft die wijzen naar slechte nieren waren haar waardes helaas niet goed  :'( :'( :'(
Ik snap er werkelijk waar niets van, ze drinkt niet meer dan normaal, haar vacht is weer gewoon, ze is niet misselijk, eet weer goed.
Oke, ze zijn wel gezakt sinds de vorige keer.
Crea is 92,5, was 110, even uit mijn hoofd mag die bij Sammy 100 zijn dus die zit weer in de normaal waardes
Urea is 20, was 30 en mag 9 zijn, die is dus te hoog.

Ik snap het dus niet, want ze toont niet ziek, nou ja oke, ze zakt door haar achterpoten en ze is moe, maar ze vertoont geen symptomen meer die ze had, ze is ook niet meer lek  :-[ :-\
#2429788
Sammy1980 schreef: Sorry voor de late update, was een beetje teleurgesteld gister  :'( :'( :'(

Ondanks dat Sammy echt onwijs goed gaat en geen symptomen meer heeft die wijzen naar slechte nieren waren haar waardes helaas niet goed  :'( :'( :'(
Ik snap er werkelijk waar niets van, ze drinkt niet meer dan normaal, haar vacht is weer gewoon, ze is niet misselijk, eet weer goed.
Oke, ze zijn wel gezakt sinds de vorige keer.
Crea is 92,5, was 110, even uit mijn hoofd mag die bij Sammy 100 zijn dus die zit weer in de normaal waardes
Urea is 20, was 30 en mag 9 zijn, die is dus te hoog.

Ik snap het dus niet, want ze toont niet ziek, nou ja oke, ze zakt door haar achterpoten en ze is moe, maar ze vertoont geen symptomen meer die ze had, ze is ook niet meer lek  :-[ :-\
Ik zou toch niet gelijk wanhopen.... Bij Linga waren de symptomen op een gegeven moment ook verdwenen. En waren haar nierwaardes ook nog steeds teleurstellend. Heb ik in de auto terug naar huis ook even flink zitten janken. Ze waren ongeveer gelijk aan die van Sammy nu. Maar een jaar later lieten we ze weer testen en toen waren ze wel goed! Kijk, ik houd er altijd rekening mee dat Linga's nieren misschien niet/nooit 100% functioneren of ze er misschien ooit toch weer problemen mee gaat krijgen. Maar vooralsnog gaat het met Linga heel goed en zijn de waardes toch ook goed nu. Nieren hebben volgens mij tijd nodig om te herstellen.
#2429798
Lizzy schreef: Ik zou toch niet gelijk wanhopen.... Bij Linga waren de symptomen op een gegeven moment ook verdwenen. En waren haar nierwaardes ook nog steeds teleurstellend. Heb ik in de auto terug naar huis ook even flink zitten janken. Ze waren ongeveer gelijk aan die van Sammy nu. Maar een jaar later lieten we ze weer testen en toen waren ze wel goed! Kijk, ik houd er altijd rekening mee dat Linga's nieren misschien niet/nooit 100% functioneren of ze er misschien ooit toch weer problemen mee gaat krijgen. Maar vooralsnog gaat het met Linga heel goed en zijn de waardes toch ook goed nu. Nieren hebben volgens mij tijd nodig om te herstellen.
Nou ja, dat zei mijn DA ook, dat het misschien ook gewoon nog tijd nodig heeft.
We hebben natuurlijk ook nog maar 'pas geleden' de pijnstilling veranderd, dus misschien komt het nog wel goed, we gaan gewoon over een paar weken weer controleren.

Positief is wel dat de crea nu in de juiste waardes zit, daar ben ik al heel blij mee en natuurlijk dat de symptomen verdwenen zijn, dat geeft ook wel al wat meer rust.
#2430015
Sammy1980 schreef: Nou ja, dat zei mijn DA ook, dat het misschien ook gewoon nog tijd nodig heeft.
We hebben natuurlijk ook nog maar 'pas geleden' de pijnstilling veranderd, dus misschien komt het nog wel goed, we gaan gewoon over een paar weken weer controleren.

Positief is wel dat de crea nu in de juiste waardes zit, daar ben ik al heel blij mee en natuurlijk dat de symptomen verdwenen zijn, dat geeft ook wel al wat meer rust.
Ik zou persoonlijk langer wachten. Een maand of 6. Wat heeft het voor zin om over een paar weken te weten hoe het ervoor staat? Als het slechter wordt, merk je dat aan Sammy's drink en plas gedrag. Als het aan het verbeteren is gaat dat zo langzaam dat je dat over een paar weken nauwelijks ziet. Ik zou serieus een paar maanden wachten, ik denk dat je dan een beter beeld krijgt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door