Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#2301581
Hoe zit het met ballen bij een reu als die niet naast elkaar, maar achter elkaar liggen?? Onze eigen da heeft bij het broertje van Gina nooit iets gezegd, ook zelfs toen ie met 7 maanden voor een herplaatsingskeuring kwam. Maar de da van de nwe eigenaresse zei haar dat het een diskwalificerende fout is. Wat is het nu of moet ik daarvoor bij de ntc zijn?
Gr. Ingrid
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2301815
Wat bedoel je precies, dat ze ongelijk hangen?
Dat zie je toch wel meer, hij heeft ze toch en zijn ingedaald?
Door vagebond
#2301900
Ja, ik snap het ook niet, ze hangen er toch? Anders had ze ingeschreven op de ntc clubmatch,. Ze had die ballen laten zien aan haar da, en die zijn dat het niet goed was. Was een fout. Gr. Ingrid
Door matsoe
#2301963
Bud heeft  ook shows gelopen , ook zijn ballen zijn achter elkaar <heb net even voor de zekerheid gecheckt>  is nooit iets van gezegd .
Door Suzanne
#2302548
Bij mijn twee heren ook niet precies naast elkaar maar in geen geval achter elkaar.

Had daar ook nog nooit van gehoord, maar goed, dat zegt eigenlijk ook niets ;-)

Suzanne
Door vagebond
#2302844
Inmiddels heb ik het op een fokkersbijeenkomst van de ntc aan diverse mensen gevraagd, maar als ze maar buiten het lichaam hangen is er geen probleem. Groeten Ingrid
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door