Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door matsoe
#2299083
o o en ook nog even puzzelen hoe jullie die citaten erin krijgen... \\

even nadenken..begin februari wel hotspots na 2 weken aan de borstkant..toen had hij zich open gekrabbeld
hij kreeg toen eend, konijn paard en ook een keer zalm maar toen las ik over elimineren dus 1 soort genomen...eend
icm2 x per week wassen met malaseb z'n vacht glanst en is toen binnen 2 weekjes hersteld..

Maar..de kippennekjes zijn niet meer voor Bob , Bud en Levi wel Matsoe kreeg het niet klein dus zal voortaan in n kleiner stuk knippen.

Geroosterde eenden nekken liggen  nog wel te wachten op BOB 
Door matsoe
#2299966
Angelique schreef: Rechts bovenin op "citaat" klikken :)
en ja hoor ..bedankt he voor de tip..

Morgen is het 1 week gelden dat er bloed werd afgenomen...dus omdat we nog geen telefoontje hadden ontvangen zelf maar even gebeld.
Helaas de ass. kan ons niets vertellen, een andere da vd praktijk zal ons terugbellen want de uitslag is wel bekend bij hen, werd ons verteld.
Er is zeker geen tijd geweest bij hun op de praktijk om te bellen, hoe dan ook we hebben nu een email verzonden met het verzoek om ons het rapport te mailen.

We gaan verder met de zoektocht ...met het rapport gaan we voor een "second opinion"
Door matsoe
#2301958
Update Bob:

Woensdagmiddag  hebben we gebeld naar de da , uitslag was binnen maar er was toen niemand die het ons kon uitleggen , we worden teruggebeld.'s Avonds vraag ik de da per email om het rapport naar mij te mailen.
Donderdagmiddag worden we gebeld, vlgs de ass. is er iets te zien wat er op lijkt dat het met de alvleesklier te maken heeft.
Advies : echo laten maken.. het was al wel bekend dat ik had gekozen om  voor verdere behandeling niet voor hun praktijk te kiezen.
Daar was  begrip voor.

wat ik zo moeilijk vind is dat je niet weet wat je moet denken...eigenlijk niks, maar ja er werd wel gezegd dat n alvleesklier niet te vervangen is enz enz enz enz...dus is t een ontsteking of erger een tumor pffffffffff

stress is zo verkeerd dus de boel blokkeren en het verhaal zo neutraal mogelijk vertellen aan dochterlief..
afwachten wat we morgen gaan meemaken.
Ondertussen loopt, springt Bob weer aanwezig eet graag z'n bak leeg en in weer n echt "number "in de roedel.
Durf het bijna niet te zeggen maar...tot nu toe geen aanvallen meer.

Vrijdagochtend ; het rapport was al bekeken door de nw da ..en ik moest opnieuw vertellen wat er tot nu toe was gebeurd met Bob.
De da wilde graag het bestaande dossier van Bob doornemen dus dat heeft hij opgevraagd.

100% zeker dat ik het e.e.a ben vergeten te vertellen zoals de aanvallen na het eten van "'Super kwaliteits blikvoer hyperallogeen of zoiets" Bob spuugde alles uit direct na zn aanval ..dus wat een da ook zegt er komt hier geen blik meer in huis.

Het wachten is nu op een telefoontje van de nw da..

Vandaag krijgt Bob wel kvv konijn naast kvv eend want z'n vacht ziet er zover ik dat kan zien goed uit..

Ik ben nog steeds aan het lezen in bestaande topics en wou maar even zeggen dat het zo ontzettend belangrijk kan zijn om kennis te delen.

txs  :)

 
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door