Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door De Geijsjes
#2298713
Wat fijn dat ze zich zo lekker voelt al. Bij mijn hond merkte ik de 2e dag dat ze wat meer
(spier)pijn hadden dan de 1e dag na de operatie.
Sterkte met wachten op de uitslag.
Door Nathascha
#2298880
matsoe schreef: pfff dat is lang wachten...wat ik me afvraag staat er altijd zo'n 2weken voordat je de uitslag hebt?
Hij zei me dat hij de uitslag zou hebben als we de hechtingen eruit zouden halen over 14 dagen. Ik denk dat dat standaard is. nu zei hij er wel gelijk achteraan dat hij me zou bellen als de uitslag binnen is. En het zou me niks verbazen als hij me volgende week al belt  :)
Door Nathascha
#2299653
Hier een foto van de wond in de lengte. Echt een flinke jaap. Wel heel mooi rustig. Geen zwellingen meer waar bloed achter staat. Ze is wel bont en blauw. Maar Likozi is verder heel erg goed bezig. Vrolijk, speels (moet haar nu al indammen) en kijkt niet naar de wond om. Natuurlijk heeft ze normaal wel een petshirt aan.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2299703
Wow wat een jaap! Nou heeft ze ook een ridge op haar buik!

Fijn dat ze goed opknapt, wat spannend zo na de operatie! Ik duim voor een goede uitslag!
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2299997
Fijn dat het goed gaat met haar, hier ook eentje met een rits, gekregen op 5 jarige leeftijd, alles is goed ook gegaan ze is nu 11 jaar !!
Onvoorstelbaar hoe snel het beter worden gaat met honden...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door