Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door casangio
Ja Lizzy hoe is het met Pinkel??? Gio heeft het niet meer terug gehad, misschien komt dat door de Nisyleen. Ik weet het niet. Ik hoop dat het bij jouw Pinkel ook verdwenen is.
Door Lizzy
Ze niest soms. Niet zo hard meer als vorige week... We weten het nog steeds niet zo goed hoor!
Door Truus
Lizzy schreef: Ze niest soms. Niet zo hard meer als vorige week... We weten het nog steeds niet zo goed hoor!
Moeilijk he, hoe is haar gedrag, merk je verder niets aan pinkel?
Wat is soms?

D.A. Truus ;D
Door Lizzy
;D Hoi Truus, nou, ze heeft vanmorgen 1 keer geniest, maar minder hard dan eergisteren. En vanavond heeft zij ook 1 keer geniest, maar heel kort.....
Door Truus
Lizzy schreef: ;D Hoi Truus, nou, ze heeft vanmorgen 1 keer geniest, maar minder hard dan eergisteren. En vanavond heeft zij ook 1 keer geniest, maar heel kort.....
Dan zou ik het toch nog even zo laten, is niet meer als voorheen en als dit niet erger wordt .
In ieder geval niet erg genoeg om onder narcose te laten kijken lijkt mij. ;)
Door Lind@
Nou, wat rot zeg, die onzekerheid.
Misschien moet jij dan maar een niesdagboek bijhouden!
Ik hoop dat het allemaal meevalt ;)
Door Lizzy
Het nies-dagboek van Pinkel ;D:

Gisterenmiddag/avond tot nu: 0 keer geniest
Laatst gewijzigd door Lizzy op do 19 aug 2004, 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
[quote="Truus"]
[quote="Lizzy"]
;D Hoi Truus, nou, ze heeft vanmorgen 1 keer geniest, maar minder hard dan eergisteren. En vanavond heeft zij ook 1 keer geniest, maar heel kort.....
[/quote]
Dan zou ik het toch nog even zo laten, is niet meer als voorheen en als dit niet erger wordt .
In ieder geval niet erg genoeg om onder narcose te laten kijken lijkt mij. ;)

[/quote]
Dat vond ik nou ook! (dat het niet erg genoeg was voor een narcose)
Door tieneke
[quote="Lizzy"]
Het nies-dagboek van Pinkel ;D:

Gisterenmiddag/avond tot nu: 0 keer geniest
[/quote]
Gelukkig! :D
Door Kaar
Wouw, wat een zenuwengedoe is het dan he?
Ik hoop dat het blijft bij 0 niezen per dag en dat het nu goed over is.
Het is zo moielijk om te zeggen wat het is natuurlijk.
Misschien is het er allang uitgeniest en is het nu nog erg geirriteerd waardoor dogsen juist nog even blijft niezen.
Pfffft, ik hoop dat het goed blijft gaan hoor.
Door Francisca
Ik hoop dat Pinkel uitgeniest heeft wat haar dwars zat, en dat het nu over is. ;)
Door casangio
Lizzy,

Je kunt met een hele sterke lamp zelf ook in de neus kijken van Pinkel, dan kom je ook al een heel eind.

Maar zo te lezen heeft Pinkel d'r niet veel last meer van.
Laatst gewijzigd door casangio op vr 20 aug 2004, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door