<<ow, de bluawe trouwschoenen, weet um al.

Yeah , don't step on my blue suede (wedding) shoes's , wie zong dat ook al weer !!!
Moderator: Lizzy
tjakkaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!haha, geen idee roger.
<<ow, de bluawe trouwschoenen, weet um al.<<
Yeah , don't step on my blue suede (wedding) shoes's , wie zong dat ook al weer !!!
tjakkaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!was dat niet Elvis de pelvis?
tjakkaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!was dat niet een vis ??? ja joh een pelvis ;D
Ver voor mijn tijd ... jij gaat mij toch effe lekker níét lopen vertellen dat je THE KING niet kent hè?Ink kijk jij is onder de bar van het barretje bier istie van jou ???
Elvis dan?
vanavond hebben ze allebij gespuugd boy 1x maar lady meerdere keren hele golven.hoi diaan, dat had qyan dus ook.
en heeft ook diarree wil niet eens een beschuitje.
hebben carnibest lam/rijst op houdbaar tot 26-1-2004
snap er niks van met die hitte geen centje last gehad...
kindigest blijft er ook niet in!!!!
Ver voor mijn tijd ... jij gaat mij toch effe lekker níét lopen vertellen dat je THE KING niet kent hè?elvis ken ik wel, maar zijn nummers niet, dus ook geen teksten ink, en al helemaal niet de titel van een nummer dat ik in verband met hem breng
Elvis dan?
hij is ook van voor mijn tijd maar ik ken wel zijn teksten hoor ....eerlijk...ehhh ik heb het 21 jaar extra gehad om ze te leren kennen ;D
elvis ken ik wel, maar zijn nummers niet, dus ook geen teksten ink, en al helemaal niet de titel van een nummer dat ik in verband met hem breng![]()
en uh, is toch ook ver van mijn tijd, ben pas 20 hoor![]()
![]()
![]()
elvis ken ik wel, maar zijn nummers niet, dus ook geen teksten ink, en al helemaal niet de titel van een nummer dat ik in verband met hem breng![]()
en uh, is toch ook ver van mijn tijd, ben pas 20 hoor![]()
![]()
![]()