Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Hitam
Op antibiotica hoort het met een dag of drie aanmerkelijk beter te gaan. Het kan best zijn dat er iets zit. Een goede mond/keelinspectie lijkt me wel op zijn plaats, misschien wel onder narcose. Dus toch maar naar je dierenarts.
Door geer
Afspraak is weer gemaakt...6 uur vanavond ;)
De dierenarts zei dat hij het vrij onwaarschijnlijk achtte dat er echt iets als bot oid inzat, aangezien het dan veeeel erger moest zijn ??? Even afwachten dus...
Door Truus
geer schreef: Afspraak is weer gemaakt...6 uur vanavond ;)
De dierenarts zei dat hij het vrij onwaarschijnlijk achtte dat er echt iets als bot oid inzat, aangezien het dan veeeel erger moest zijn ??? Even afwachten dus...
Goed hoor!!
Ben ook zo benieuwd en zal aan je denken zo rond 6uur.
Sterkte en knuf voor Saar.
Door sylvia
geer schreef: Afspraak is weer gemaakt...6 uur vanavond ;)
Ik zal aan jullie denken Geer :-*
Door ine
Hier wordt ook aan jullie gedacht hoor meis! Knuffel voor Saar!! :-*
Door Truus
Geer je bent er nog niet maar ik ben zo benieuwd wat de D.A. heeft gezegt!
Hou ons niet te lang in spanning.
Lees het anders laat op de avond want ga eerst ''zingen'' in het smartlappenkoor 8) ;D
Hoop dat je iets meer weet over Saartje.
Door Lizzy
Ohhwwww Geer.... hoe is het nou met Saar? Joehoe! Ik hoop zo dat alles goed is!!
Door jeanne
oh, ik lees dit nu pas allemaal :o
Arme Saartje en arme Geertje.
Hoe was het bij de da?
Beterschapjes he :-*
Door geer
Eeeeeeeh...we zijn bij de DA geweest om alles door te spreken, ze hebben dus nog niet in haar keel gekeken. Hij wilde haar nog een keertje helemaal onderzoeken voordat hij haar in slaap gaat brengen (gratis, dat was wel lief)... Hoewel de klachten erg op een keelontsteking lijken, vertrouwt hij haar lymfeklieren niet helemaal...ook omdat ze niet op de antibiotica reageert... We hebben nu dus een drie-stappenplan opgesteld:

- morgen 12 uur: onder lichte narcose (we mogen erbij blijven) gaan ze in haar keel kijken. Als dan iets wordt gevonden is duidelijk waar het door komt.
- wanneer niets te zien is gaan ze een biopt van haar klieren nemen, om te kijken of daar "iets" in zit :-\
- wanneer daar niets uit blijkt willen ze met een bep. vloeistof en rontgenapparatuur kijken of Saar d'r slokdarm wel naar behoren werkt....

Oh ik hoop zo dat ze morgen een stukje hout oid zien zitten (zal wel niet) en dat het niet iets anders is....
Door jeanne
Jeetje :o
Ik hoop dat het uiteindelijk allemaal mee zal vallen.
sterkte nogmaals :-*
Door moniek
Sterkte Geer, voor jouw en Saartje.
Fijn dat je er bij mag blijven morgen.

Succes
Door Lizzy
Hoi Geer, jeetje.... getverdemme. Nou, laten we dus inderdaad maar ontzettend hopen en duimen enzo dat er een stukje hout of bot in haar keel zit. Ook niet leuk natuurlijk..., daar niet van. Ik vind het wel fijn dat je er morgen bij mag blijven. Da's voor jou en voor Saar erg prettig. Ik zal morgen aan je denken!
Sterke en groetjes, Lizzy
Door Leo
ja, wij samen!! en ik zal mijn extra grote duimen opschroeven om te duimen vanavond!! come on Saar!! 8)
Door Jose
Hoi Geer en Saar

Hoop met je mee op een splinter of idd iets anders als de lymfeklieren, daar lopen me de rillingen van over de rug. En beter nog dat het helemaal niets is en dat ze morgen gewoon weer beter is.

Maar heeft de da ook gekeken of er nog meer klieren opgezet waren??? Of heeft ie daar verder niet over gehad.

Maar in ieder geval sterkte morgen en fijn dat je er bij mag zijn. En hou je goed voor Saar dat ze lekker rustig is.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door