Ik / we vinden het zo ontzettend lief dat je zoveel adviezen geeft..

We zijn toch aan het kijken naar mogelijkheden om de hond voor een half jaar naar NL te brengen.
Ja zelf koken is geen probleem! al moet ik bewijzen van de hele nacht in die keuken staan, het breekt zo je hart dit!
Holistische dierenartsen hebben ze natuurlijk hier nooit van gehoord...
Nou weet je, dat prednison zie ik zelf op het moment gewoon niet zitten omdat ik als de dood ben dat hij helemaal kapot gemaakt wordt.. de DA had het over een maand lang een kuur van 20 MG per dag!? Sorry hoor maar daar ben ik niet van gediend... (ik heb zelf prednison moeten slikken en heb op mn hoogte punt 10 mg gehad, ga mijn hond dus echt niet het dubbele geven!).
Of moet ik dit anders zien? Is de prednison voor honden anders dan voor mensen?
Ik zal Tannetje Koning eens opzoeken hier op het forum.
De hond heeft een aantal maanden een shot gehad tegen de jeuk, hier heeft hij niet op gereageerd. De DA heeft toen niet gezegt dat het prednison was.. maar dat zijn we nu even dubbel aan het checken (dit komt misschien een beetje dom over, maar we waren behoorlijk "in paniek" toen, hond at niet meer, woog nog maar 27 kilo terwijl hij min. 30 moest wezen, dronk slecht etc. Na deze shot is hij wel weer normaal gaan functioneren...