Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Djeena
Ik blijf mee duimen dat het snel beter gaat met Linga. Wat zul je het toch moeilijk hebben Lizzy, enerzijds de blijdschap over Bisquit, anderszijds de zorgen over Linga. Ik wens je sterkte!
Door tiny
Wat verschrikkelijk fijn dat je iemand hebt waar je zo heerlijk op kunt leunen. Het is een bizarre en vervelende situatie Lizzy en Leo, en ik wens je veel wijsheid en sterkte toe, een een dikke  :-* voor Linga!
Door Sher
conleeuw schreef: jeetje, net even alle paginas gelezen, wat een nare gebeuren zeg,  ik hoop echt dat de ab nu werkt en dat het hiermee gedaan is, erg naar zeg :'( :-* :-*
Dit had ik geschreven kunnen hebben.
Heel veel sterkte Lizzy.  :-*
Door Jolly
Ine schreef: L&L ik blijf voor jullie Linga duimen :-*
Geniet wel intussen van de mooie momenten van Linga met jullie Biscuit!
Dorothea  :-* :-*
ik ga hierin helemaal mee.
ben wel ff finaal onderste boven van deze hele topic en schaam me diep dat ik hem nu pas zie. :-* :-[ :-[
Door Lizzy
Bernie schreef: Hoe gaat het met Linga, merken jullie verbetering op de ab? :-\
Eigenlijk niet nee. Ik dacht gisteren even verbetering te zien. Omdat ze 's morgens niet dronk. Maar 's middags maakte ze dat 'goed' door 1600 ml in een korte tijd weg te tanken. Vandaag heeft ze alleen nog maar een paar slokken water op in het bos. Verder niet. Maar ja, ze zal het dus zo wel op een 'zuipen' gaan zetten :-\

Morgen wordt er bloed afgenomen. Vandaag tot op heden nog (helaas) geen uitslag van het lab.
Door Lizzy
Dorothea belde net. De uitslag van VedMed op Lepto is binnen. Er is geen verhoogde antilichaamtiter voor de 8 meest voorkomende Lepto's aangetroffen. We kunnen er dus vanuit gaan dat Linga's probleem geen Lepto besmetting is. Dit geeft Biscuit-technisch natuurlijk wel lucht. Maar voor ons had het eigenlijk zo langzamerhand wel prettig geweest om een oorzaak te hebben.... De oorzaak is dus niet Lepto :-\
Door Lizzy
Rovanna schreef: Ja dit geeft toch weer dubbele gevoelens. Ik begrijp dat helemaal. Wat is nu de volgende aktie?
Morgen wordt er weer bloed geprikt en geanalyseerd. En urine. En als dat niet goed is, dan gaan we dus maandag bellen voor een afspraak met de internist.....
Lizzy schreef: Morgen wordt er weer bloed geprikt en geanalyseerd. En urine. En als dat niet goed is, dan gaan we dus maandag bellen voor een afspraak met de internist.....

Oké dus er is een plan. Je zou bijna willen dat het niet goed is zodat je eindelijk een diagnose kunt krijgen. Spannend allemaal  :(
Nou het is maar hoe je het bekijkt. Want wat als haar bloed wel in orde is? Dan weet je dus nog niet wat haar gemankeerd heeft en of het nog terug komt en wanneer? Als je nu wel weet wat er aan de hand is en het kan behandeld worden lijkt mij dat een stuk rustiger. Maar ja, wie ben ik?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door