Moderator: Lizzy
conleeuw schreef: jeetje, net even alle paginas gelezen, wat een nare gebeuren zeg, ik hoop echt dat de ab nu werkt en dat het hiermee gedaan is, erg naar zegDit had ik geschreven kunnen hebben.![]()
![]()
![]()
Ine schreef: L&L ik blijf voor jullie Linga duimenik ga hierin helemaal mee.
Geniet wel intussen van de mooie momenten van Linga met jullie Biscuit!
Dorothea![]()
![]()
Bernie schreef: Hoe gaat het met Linga, merken jullie verbetering op de ab?Eigenlijk niet nee. Ik dacht gisteren even verbetering te zien. Omdat ze 's morgens niet dronk. Maar 's middags maakte ze dat 'goed' door 1600 ml in een korte tijd weg te tanken. Vandaag heeft ze alleen nog maar een paar slokken water op in het bos. Verder niet. Maar ja, ze zal het dus zo wel op een 'zuipen' gaan zetten![]()
Rovanna schreef: Ja dit geeft toch weer dubbele gevoelens. Ik begrijp dat helemaal. Wat is nu de volgende aktie?Morgen wordt er weer bloed geprikt en geanalyseerd. En urine. En als dat niet goed is, dan gaan we dus maandag bellen voor een afspraak met de internist.....
Lizzy schreef: Morgen wordt er weer bloed geprikt en geanalyseerd. En urine. En als dat niet goed is, dan gaan we dus maandag bellen voor een afspraak met de internist.....