Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Lizzy schreef: Ik heb werkelijk geen idee wat er gebeurd is, dat ze ineens zo'n ernstige terugval heeft gekregen. Nou ja, ik weet in ieder geval wel dat ze nu nog strenger aan mijn regiem moet voldoen. Leo is wat zachter voor haar dan ik. Linga is een hond die erg moeilijk poept. Ze wil DAAR. En dat is ongeveer bij de HEMA (een uitdrukking om aan te geven dat ver weg is). En Leo loopt dan gerust naar de HEMA. Ik niet. Ik loop tot het veldje, daar mag ze poepen, loop het rustig 2 keer op en neer maar dan gaan we naar huis en is d'r kans op kakken verkeken. Ik denk dan "ze kakt de volgende ronde wel weer" en aangezien ik iedere 2 uur met haar ga lopen, komt dat wel weer goed. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. En verder, als ze niet buiten loopt zit ze in de bench.
Lijkt me een prima aanpak. Ze krijgt het snel genoeg door. Succes!
MarijeEnBoomer schreef: wow dat zijn goeie berichten!! Heb heel positief gedacht aan dr toen ik langs zoetermeer reed opweg naar Hitland en op Hitland heb ik dr nog even 'toegesproken' dat ze snel weer beter moet worden dat we daar kunnen gaan lopen!!
Kun jij dat voortaan niet gelijk doen dan? :biggrin2: :biggrin2:
henneke schreef: en daar mag die kleine vieze loopse doos niet in de buurt komen van de koningin daar gaat ze hele vreemde geluiden van maken en hele rare koppen van trekken  :biggrin2: :biggrin2: gelukkig mag ik wel in de buurt van haar benche ( lees troon ) komen  :D
Is het niet prachtig, hoe Pinkel en LVSD (Loopse Vieze Stink Doos) niet in de buurt van haar bench mogen komen en wij er gewoon bij kunnen kruipen? Ik vind het echt zo'n ongelofelijke prachtige hond, mijn Linga! Ik ben echt ZO dol op haar :smitten: !
Gelukkig gaat het ietsje beter.

DEn de duimen draaien gewoon door  :-* :-*
Lizzy schreef: Is het niet prachtig, hoe Pinkel en LVSD (Loopse Vieze Stink Doos) niet in de buurt van haar bench mogen komen en wij er gewoon bij kunnen kruipen? Ik vind het echt zo'n ongelofelijke prachtige hond, mijn Linga! Ik ben echt ZO dol op haar :smitten: !
Kan ik me helemaal voorstellen, ze is ook geweldig!!
wat een opluchting, dat de berichten toch weer iets positiever zijn !!
Hopenlijk zet het door, maar misschien dat ze toch eerst een paar stapjes vooruit gaat en dan weer ééntje terug.
Als  de stapjes vooruit maar de overhand blijven houden !
Sterkte !!  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door