Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

[quote="yuki11"]
Gaat hij uit zichzelf buiten liggen??  :o
(is dat niet te koud??  :-[ Na een narcose kunnen ze hun lich.temp nog niet zo goed reguleren...)

Groene leem/klei kun je halen bij vrijwel elke natuurwinkel/-drogist, maar vaak ook wel bij t Kruidvat of apotheek.
Anders even via internet bestellen...
Ik zou er inderdaad mee beginnen als alle medicatie is gestopt en eventuele hechtingen eruit zijn...

Ik geloof ondertussen dat het herstel en het uitwerken van de narcose en ab etc, meer moeite kost voor een (oude) hond, dan de operatie/narcose op zich.
Zorg goed voor de beer van Garderen!!!
[/quote]

Ja hij gaat altijd zelf buiten liggen maar ligt inmiddels weer binnen. Hij moet maar doen waar hij zichzelf prettig bij voelt, toch? Ik heb nog wat AB meegekregen voor de eerste dagen en over 10 dagen moeten de hechtingen eruit. Ik bestel de groene leem wel even via internet. Nog een adresje hiervoor?
Rovanna schreef:
Ja hij gaat altijd zelf buiten liggen maar ligt inmiddels weer binnen. Hij moet maar doen waar hij zichzelf prettig bij voelt, toch? Ik heb nog wat AB meegekregen voor de eerste dagen en over 10 dagen moeten de hechtingen eruit. Ik bestel de groene leem wel even via internet. Nog een adresje hiervoor?
Meestal wel ja, maar kan zijn dat hij nu nog wat gedesorienteerd is en/of zijn gewoonte volgt, dus hij moet nu maar even doen wat jij denkt dat het beste voor hem is  ;) (even aan zijn oren voelen  :))

http://www.paardendrogist.nl/product/10 ... ig/103931/
yuki11 schreef: Meestal wel ja, maar kan zijn dat hij nu nog wat gedesorienteerd is en/of zijn gewoonte volgt, dus hij moet nu maar even doen wat jij denkt dat het beste voor hem is  ;) (even aan zijn oren voelen  :))

http://www.paardendrogist.nl/product/10 ... ig/103931/
ja hij ligt alweer een tijdje binnen gewoon op de deurmat; zijn op één na favoriete plek want hij kan nog niet op de bank springen.
Ik ga het bestellen. Dank voor de link ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door