Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Ik word net gebeld: operatie is goed verlopen. Ze heeft alles weg kunnen halen. Er zat toch erg veel vet maar ook bloedvaten. Dit zou een liposarcoom kunnen impliceren: een kwaadaardige tumor uitgaande van vetcellen.
Annak knippert alweer met zijn ogen dus ik heb er vertrouwen in dat ie weer helemaal wakker wordt en dan mag ie weer mee naar huis. Pfffffff......
Rovanna schreef: Ik laat het niet onderzoeken.
Maar laat ze het dan wel bewaren!!
(stel; er komt op de zelfde plek iets terug, dan zul je opnieuw een keuze moeten maken en dan is wat meer info misschien wel heel prettig)

Fijn dat ie weer aan het bijkomen is!!!
Nu kan de patient weer vertroeteld worden!!  :)
(en een groene leem kuurtje om de narcoserommel eruit te werken  ;))
Knuffel voor Annak!!
Fijn dat hij goed bij lijkt te komen en dat ze ht weg hebben kunnen halen.
Tja... ze zeggen altijd "meten is weten", maar soms vraag ik me af hoeveel meer je daadwerkelijk "weet" en wilt weten als je dingen laat onderzoeken.
Goed dat je er voor jezelf een keuze in hebt gemaakt, ik denk dat dat ook meer rust geeft?
Nu gewoon lekker samen genieten als hij straks weer thuis is, ik hoop dat hij snel opknap en de wond mooi geneest.
[quote="Rovanna"]
Ik word net gebeld: operatie is goed verlopen. Ze heeft alles weg kunnen halen. Er zat toch erg veel vet maar ook bloedvaten. Dit zou een liposarcoom kunnen impliceren: een kwaadaardige tumor uitgaande van vetcellen.
Annak knippert alweer met zijn ogen dus ik heb er vertrouwen in dat ie weer helemaal wakker wordt en dan mag ie weer mee naar huis. Pfffffff......
[/quote]

:-*
[quote="yuki11"]
Maar laat ze het dan wel bewaren!!
(stel; er komt op de zelfde plek iets terug, dan zul je opnieuw een keuze moeten maken en dan is wat meer info misschien wel heel prettig)

Fijn dat ie weer aan het bijkomen is!!!
Nu kan de patient weer vertroeteld worden!!  :)
(en een groene leem kuurtje om de narcoserommel eruit te werken  ;))
Knuffel voor Annak!!
[/quote]

Ja da's wel een goeie ja. Ik laat het bewaren maar zie niet de noodzaak van laten onderzoeken want dan weet je wat het is en wat dan? Ik zou me alleen maar vreselijke zorgen gaan maken.
Waar haal ik groeen leem?
[quote="Rovanna"]
Ja da's wel een goeie ja. Ik laat het bewaren maar zie niet de noodzaak van laten onderzoeken want dan weet je wat het is en wat dan? Ik zou me alleen maar vreselijke zorgen gaan maken.
Waar haal ik groeen leem?
[/quote]

bij de natuurdrogist  :)

Sterkte voor jou en beterschap voor Annak !!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door