Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Ik denk als er niets uit het biopt kwan het zeker ook geen mastocytoom zal zijn, dus die interleukine is dan natuurlijk ook niet nodig.
Zelf heb ik het niet zo op bulten en zou het leiever weg laten halen als het nog klein is, omdat het dan ook minder ingrijpend is.
Heb je de bult, of waar die zat afgetekend, zodat het als het erg klein is nog te vinden is ?
Nou ik voelde hem vanmorgen toch wel weer zitten - zij het een stuk kleiner - en ik denk ook dat ie gewoon maar weg moet. Liever nu tot wachten dat ie heel groot is en dat Annak toch weer last krijgt met lopen want dan kan het misschien niet meer of is het allemaal veel lastiger.
Rovanna schreef: Nou ik voelde hem vanmorgen toch wel weer zitten - zij het een stuk kleiner - en ik denk ook dat ie gewoon maar weg moet. Liever nu tot wachten dat ie heel groot is en dat Annak toch weer last krijgt met lopen want dan kan het misschien niet meer of is het allemaal veel lastiger.
Ik denk dat dat het beste is Mo.. Nu is hij klein en makkelijker weg te halen..
Rovanna schreef: Nou ik voelde hem vanmorgen toch wel weer zitten - zij het een stuk kleiner - en ik denk ook dat ie gewoon maar weg moet. Liever nu tot wachten dat ie heel groot is en dat Annak toch weer last krijgt met lopen want dan kan het misschien niet meer of is het allemaal veel lastiger.
Lijkt me ook t beste.
Net even bijgelezen: wat moeilijk allemaal!
Wat die bult betreft: we hadden vroeger ook een hond met bulten die kwamen en gingen, dit bleken vetbulten te zijn,maar ik neem aan dat ze dat met een biopt wel hadden vastgesteld :-\

Hoe het ook zij: heel veel sterkte met Annak!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door