Rovanna schreef: Nou ik ben niet zo blij hoor! Ik vind het op minst een vreemde zaak en vertrouw het voor geen meter.Dat kan ik me ook wel voorstellen

Moderator: Lizzy
Rovanna schreef: Nou ik ben niet zo blij hoor! Ik vind het op minst een vreemde zaak en vertrouw het voor geen meter.Dat kan ik me ook wel voorstellen
Rovanna schreef: Nou ik ben niet zo blij hoor! Ik vind het op minst een vreemde zaak en vertrouw het voor geen meter.Dat kan ik me goed indenken, maar toch ben ik blij dat die bult slinkt...
Rovanna schreef: Nou ik voelde hem vanmorgen toch wel weer zitten - zij het een stuk kleiner - en ik denk ook dat ie gewoon maar weg moet. Liever nu tot wachten dat ie heel groot is en dat Annak toch weer last krijgt met lopen want dan kan het misschien niet meer of is het allemaal veel lastiger.Ik denk dat dat het beste is Mo.. Nu is hij klein en makkelijker weg te halen..
Rovanna schreef: Nou ik voelde hem vanmorgen toch wel weer zitten - zij het een stuk kleiner - en ik denk ook dat ie gewoon maar weg moet. Liever nu tot wachten dat ie heel groot is en dat Annak toch weer last krijgt met lopen want dan kan het misschien niet meer of is het allemaal veel lastiger.Lijkt me ook t beste.
Rovanna schreef: Annak slaapt en wordt nu geopereerd. Duimen jullie mee?Natuurlijk duim ik héél hard mee Mo
Rovanna schreef: Annak slaapt en wordt nu geopereerd. Duimen jullie mee?duim heel heel heel hard mee!!!!
Rovanna schreef: Annak slaapt en wordt nu geopereerd. Duimen jullie mee?Natuurlijk
Rovanna schreef: Annak slaapt en wordt nu geopereerd. Duimen jullie mee?Wat dacht jij! Sterkte