Vandaag met Prince naar amsterdam geweest voor zijn vet bulten. We moesten hem om half 2 brengen en konden hem weer om 5 uur halen. Er zijn 4 bulten verwijdert, deze waren erg groot aan het worden en Prince had er last van. Nu heeft hij nog enige bulten over, maar die zijn veel kleiner en worden hopelijk ook niet snel groter (ze zitten er ook al erg lang en zijn nog niet veel groter geworden). Prince is nu lekker aan het bijkomen van de narcose

. Hij had daar al een injecties met metacam, morfine en antibiotica gekregen en we hebben antibiotica en metacam ook meegekregen. Voor de narcose is zijn bloed nog nagekeken en alles was prima (hij is overigens gisteren 11 jaar geworden). Over 10 dagen mogen de hechtingen eruit en tot die tijd moet meneer het maar even rustig aan doen

. Toen we daar waren was heel toevallig de uitslag van Ammy's bloedtest net binnen. Linda zelf is op vakantie en komt dinsdag weer terug, maar wel heb ik de uitslag gezien. Het was een lijst met allerlei dingen waar ze zijn bloed op hebben nagekeken en bij 3 punten stond een uitroepteken. Dat was 'dust mites', storage mites' en ik geloof nog iets met mijten. Ik ben geen DA (de volledige uitslag bespreken we volgende week met Linda), maar waarschijnlijk heeft hij een allergie voor huisstofmijt. Ik weet niet hoe dit te behandelen is (en of), maar dat horen we volgende week wel. Ik ben in ieder geval heel blij dat we nu weten wat het is

.
Groetjes Rosita