Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Nou, vanavond heeft ze ongeveer 200 gram voer gegeten! Dat is toch iets, nietwaar! Normaal eet ze gerust het dubbele, maar ze is duidelijk nog niet lekker. Ze drinkt nu al weer veel, van de prednison. Ik hoop dat het morgen nog beter met haar gaat!

Bedankt voor jullie belangstelling en medeleven :-*!
Hoi Titia, dank je voor je "fingers crossed" foto! Blijkbaar helpt, al die fingers crossed, duimen, kaarsjes, etc.! Want Whoofer stond vanmorgen heel vrolijk te kwispelen. Ze moest giga nodig piesen (van de prednison), en holde hard weer naar huis want ze wou eten!

Grappig he, hoe je je grenzen verlegt... ik ben hartstikke anti prednison, maar oh wat ben ik soms blij dat het bestaat! Het is en blijft natuurlijk rotzooi, maar ze voelt zich vandaag echt beter dan dat ze zich de afgelopen twee weken heeft gevoeld. En als prednison het verschil uit kan maken tussen je onwijs ziek voelen en je redelijk lekker voelen: dan maar prednison.
Wat fijn Lizzy dat Whoofer zich weer beter voelt. Dubbel is dat hè? Dankzij de prednison :-\. Maar idd als dat jouw hond helpt en je hebt al vanalles geprobeerd, waarom niet? Whoofer voelt zich beter en daar gaat het toch om? Wees blij :D. Ik ga hier toch nog maar even verder met duimen dat het de goede kant uit blijft gaan met Whoofer. :-*
Ohw wat fijn dat ze weer wat opleeft Lizzy !!!!! En dan inderdaad maar door prednison ;) ;D... Geef woofer een knuffel van me, en een beterschapszoen ;) ;D..

Hier duimen we verder voor jullie en heb een nieuw kaarsje voor jullie branden :-*
Gelukkig..eindelijk een positief bericht :D.
Ja, dan maar prednison en soms moet er maar een paardenmiddel tegen aan he.
Ik ben blij voor Woofer en jullie want al dat gesukkel...gedsie.
We blijven hier stug doorduimen hoor en laten we hopen dat het zo blijft en nog beter gaat!!!

Een zachte knuffel voor Woofer ( die vorige en die daarvoor en daarvoor en alle knuffels van iedereen, hebben geholpen ;) ;D)
Groetjes Truus.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door