Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ine
Ivonne schreef: Ine, hoe is het nu met Joop? De nacht goed doorgekomen?
Haha, jij zag me, maar ik moest eerst even wat anders doen! ;)
Joop hebben we vannacht niet gehoord! Hij heeft bij ons geslapen, want daar was hij zelf al gaan liggen. De deur naar de gang hadden we open gelaten, omdat het daar koeler was. Daar heeft hij dus lekker aan het verband gezeten! ;)
Door Ivonne
als dat verband zo'n pleister was als Bas had, dan zou ik het er gewoon af laten. Dat ding irriteert vaak meer dan de wond zelf. Bas heeft geen kap op gehad; de meeste honden vinden dat echt niet fijn.

Fijn om te lezen dat de nacht goed ging. Had je hem nog wat eerder de pijnstillers gegeven?
Door ine
Ivonne schreef: als dat verband zo'n pleister was als Bas had, dan zou ik het er gewoon af laten. Dat ding irriteert vaak meer dan de wond zelf. Bas heeft geen kap op gehad; de meeste honden vinden dat echt niet fijn.

Fijn om te lezen dat de nacht goed ging. Had je hem nog wat eerder de pijnstillers gegeven?
Joop heeft geen pijnstiller gekregen, want hij is knalhard voor zichzelf en ik was bang, dat hij dan weer teveel zou bewegen!
Dat piepen heeft gewoon met de narcose te maken en had niets met pijn van doen. (heb nog even weer het stencil van de da gelezen! ;) :-[)
Joop is vrolijk en kwam daarnet even een klant begroeten, dus hij voelt zich weer goed! ;)
Door Truus
Zo...even op ziekenbezoek geweest bij Joop ;).

Gelukkig is het vannacht goed gegaan en wat is het toch een kanjer he Ine.
Doordat zijn pijngrens laag is, krijg je er nog wat mee te stellen. Rem dat maar eens af ::)

Geef die kanjer een dikke knuffel :-*
En sterkte jij met de zieke, ik duim dat het allemaal goed gaat. :-*
Door Eidos
Gelukkig gaat het alweer wat beter met Joop Ine ! Is verschrikkelijk he als je hond zo ligt te piepen en je niks kan doen .. zo'n ontzettend machteloos gevoel.. :-\
Maar het gaat alweer de goeie kant op, fijn !! Geef hem maar een lieve knuffel van me, en jij natuurlijk ook een knuff :-*
Door sylvia
Inderdaad Ine als hij niet aan de hechtingen zit, gewoon lekker zo open en bloot laten en geen kap op.
Bunny loopt ook met onbedekte wond zonder kap en ze kijkt er nog niet eens naar.
Door ine
Hellup, het wordt weer de oude Joop en hij snapt niet, dat hij niet normaal kan doen. Pffffffffff, hij is zo onrustig, vliegt bij elk geluid overeind. Ik maak me waarschijnlijk weer veel te druk, maar ik word er wel ff krankjorum van!
Hij is in de bench gaan liggen, dus die is nu mooi dicht! :-\
Hij heeft een nieuwe pleister over de wond gekregen. Niet, omdat het bloedde, maar om eventueel vuil tegen te houden. Het is zo'n witte, soort dunne katoenen pleister met gaatjes.
Zodra die eraf is, doe ik er niets meer aan, want er waren al stukken van de wond volledig aan elkaar gegroeid. Het leek net, of hij enkele kleine sneetje had, inplaats van die grote jaap!
Ze klaagden er wel over, dat hij zo'n taaie huid heeft. ;) ;D Net als z'n karakter dus! ;D ;D ;D
Door margreet
He Ine wat fijn dat het al wat beter gaat met Joop zeg,dat is voor jou ook een geruststelling.
Inderdaad hoor als je hond zo jankt en je kunt niks doen voel je je zo machteloos,ik heb hier ook menigmaal op de grond gelegen om haar te troosten toen ze dezelfde operatie had ondergaan.
Maar zo te horen slaat hij er zich weer als een kranige vent doorheen.

Veel liefs voor jullie beiden Margreet 1
Door Truus
Jij maak je helemaal niet druk...zou ik ook doen hoor ;).

Het is ook niet niks voor Joop die altijd zoveel energie heeft.
In de bensch is prima, laat maar lekker liggen, heeft ie wat rust.
Ik leef met je mee :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door